۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۰۵
کد خبرنگار: 807
کد خبر: 84840003
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقام سابق افغان: آمریکا چند نقطه کابل را بمباران کرد

تهران- ایرنا- "رحمت‌الله نبیل" رییس پیشین امنیت ملی افغانستان از حمله بامداد یکشنبه هواپیمای بدون سرنشین آمریکا به چند نقطه شهر کابل خبر داد .

به گزارش ایرنا، منابع خبری افغانستان با اعلام این مطلب افزود: رییس سابق امنیت ملی در توییتی نوشته‌است که براساس توافق‌نامه دوحه، آمریکا به طالبان در زمینه «سرکوب داعش» کمک می‌کند.

به گزارش تارنمای خبرگزاری افق ؛ مقام افغانستانی با اشاره به حمله هواپیمای بدون سرنشین آمریکا به شهر کابل گفت : «به احتمال زیاد هدف‌، مخفیگاه‌های گروه داعش بوده‌ است.»

دولت آمریکا هنوز در این مورد ابراز نظری نکرده‌است.

این در حالی ‌است که شماری از شهروندان کابل، صبح روز یکشنبه از وقوع دو انفجار در میدان شیرپور و وزیر اکبرخان خبر داده‌بودند.

به گفته شهروندان کابل، حوالی ساعت ۶:۳۰ بامداد امروز صدای دو انفجار در مناطق وزیر اکبر خان و میدان شیرپور شنیده شده‌است اما وزارت داخله طالبان وقوع انفجار را تایید کرده و گفته‌است که این انفجارها ناشی از اصابت گلوله‌های راکت به یک منزل خالی در میدان شیرپور بوده‌است.

عبدالنافع تکور سخنگوی وزارت داخله طالبان گفته‌است که در این رویداد به کسی آسیب نرسیده‌است.

روز جمعه نیز انفجار مهیبی در استادیوم کریکت در شهر کابل رخ داد که چندین کشته و زخمی برجای گذاشت که به گفته دبیر کل سازمان ملل در آن ۱۹ نفر کشته شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha