۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۰۰
کد خبر: 84839831
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کیش میزبان ۱۵ نمایشگاه ملی و بین المللی است

۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۰۰
کد خبر: 84839831
کیش میزبان ۱۵ نمایشگاه ملی و بین المللی است

کیش - ایرنا - مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش گفت: امسال با مشارکت بخش خصوصی و دولتی دراین جزیره برگزاری ۱۵ نمایشگاه ملی و بین المللی برنامه ریزی شده است.

به گزارش ایرنا، علیرضا ابراهیم پور روز یکشنبه در نشست هم اندیشی با خبرنگاران اظهار داشت: تا کنون ۲ مورد از این نمایشگاه ها برگزار شده و ۱۳ مورد دیگر نیز از شهریورماه تا اسفند ماه در این جزیره میزبانی می شود.
وی اضافه کرد: نمایشگاه ایر شو با مشارکت کشورهای مختلف از جمله ایران، روسیه و چین، بورس و بیمه، صنعت ساختمان، طلا و جواهر، فرصت های سرمایه گداری با گستره ملی و بین المللی از جمله رویدادهای برنامه ریزی شده در سال جاری است.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش با اشاره به رویکرد توسعه‌ی کیش در این شرکت با محویت گردشگری گفت:  ایجاد دو شهرک شامل نمایشگاهی و سلامتی از برنامه های تدارک دیده شده است در این حوزه است.
وی افزود: شهرک نمایشگاهی جنب فرودگاه بین المللی کیش شامل زنجیره‌ای کامل از هتل، سالن‌های همایش، کارگاه ها و کنسرت ایجاد می شکد که با الگوگیری از کشورهای موفق در این زمینه در حال طراحی است.
ابراهیم پور اضافه کرد: شهرک سلامت نیز در جنوب جزیره و وسعتی بالغ بر ۹۰ هکتار شامل کلینیک‌های درمانی و مراکز اقامتی می‌شود که با توجه به طرح جامع باعث رونق و توسعه‌ی کیشی‌ مدرن خواهد شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha