۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۵۹
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84839608
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آمار بیماران کرونایی گلستان همچنان در حال افزایش است

گرگان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به رشد روزافزون تعداد بستری‌شدگان مبتلا به کرونا در استان گفت: طی شبانه‌روز گذشته تعداد بیماران کرونایی گلستان حدود پنج درصد بیشتر شد.

سعید گل‌فیروزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ۳۴۴ تخت در اختیار افراد مبتلا به کرونا قرار دارد که نسبت به روز قبل این تعداد ۱۵ نفر افزایش یافته است.

وی بیان کرد: همچنین تعداد بیماران کرونایی بستری در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی گلستان ۴۸ و تعداد افراد بدحال ۲۴ نفر است.

وی گفت: در آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و ستاد کرونا ۱۰ شهرستان گلستان در وضعیت رنگ قرمز کرونایی و پرخطر قرار دارند.

گل‌فیروزی اظهارداشت: براین اساس شهرستان‌های گرگان، گمیشان، کردکوی، بندرگز، بندرترکمن، علی آبادکتول، کلاله، مینودشت، گالیکش و آق‌قلا در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

وی بیان کرد: همچنین شیوع کرونا در آزادشهر، گنبدکاووس و مراوه تپه نارنجی و پرخطر شده و رامیان تنها شهر با وضعیت زرد و پرخطر است.

گل‌فیروزی اضافه کرد: به توصیه متخصصان تزریق واکسن دوزهای سوم و چهارم کرونا و استفاده از ماسک و دوری از تجمع می‌تواند از ابتلا به کرونا و فراگیری بیشتر آن جلوگیری کند.

گلستان با حدود ۲ میلیون نفر جمعیت و ۱۴ شهرستان، در شمال کشور قرار دارد و حدود ۱۴ هزار نفر در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شاغل هستند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha