حضور ۲۲ ورزشکار خارجی در رقابت های قهرمانی جهانی اسکی روی چمن در دیزین قطعی شد

کرج - ایرنا - رییس کمیته برگزاری رقابت های قهرمانی جهان اسکی روی چمن گفت: حضور ۲۲ ورزشکار خارجی در این دوره از رقابت ها که قرار است در شهریور ماه امسال به میزبانی پیست بین المللی دیزین برگزار شود قطعی شده است.

«صادق کلهر» روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: شرکت ورزشکارانی در ۲ بخش آقایان و بانوان از کشورهای ایتالیا، اتریش، چک، آلمان، سوئد، ژاپن و سوئیس در این دوره از رقابت ها قطعی شد.

وی با بیان اینکه رقابت های قهرمانی جهانی اسکی روی چمن در سوم و چهارم شهریورماه به میزبانی پیست بین المللی دیزین برگزار می شود اظهار داشت: همچنین ۱۵ ورزشکار ایرانی مرد و زن در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

کلهر با اشاره به برگزاری اردوهای آمادگی تیم ملی اسکی روی چمن کشورمان در پیست بین المللی دیزین افزود:  از اول تیر ماه اردوی آمادگی ورزشکاران ایران در این پیست آغاز شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری رقابت های کشورهای اسکی روی چمن در رشته های مارپیچ بزرگ، کوچک و سوپر لیگ در دیزین اشاره کرد و گفت: این رقابت ها تا پیش از آغاز قهرمانی جهان به میزبانی این پیست برگزار خواهد شد.

عضو هیات رییسه فدراسیون اسکی ادامه داد: بر همین اساس رقابت ها در رشته مارپیچ کوچک در دیزین برگزار که سید مرتضی جعفری، سید مهدی جعفری و سید حسین صید هر سه از استان البرز به ترتیب مقام های برتر را کسب کردند.

پیست بین المللی دیزین در۷۰ کیلومتری شمال شرقی کرج دارای سه تله کابین، ۲ تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است که مجهزترین پیست ایران به شمار می رود.
ارتفاع این پیست بین ۲ هزار و ۶۵۰ تا سه هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا بوده و بهترین زمان اسکی روی برف در آن اوایل آذر تا اواخر اردیبهشت ماه است، در پیست بین المللی دیزین ۲ هتل، ۱۹ کلبه و پنج رستوران وجود دارد

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha