۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۰۶
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 84839445
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۲ دستگاه کولر آبی و پنکه در اختیار نیازمندان استان اردبیل قرار گرفت

اردبیل - ایرنا - مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) ۲۲ دستگاه کولر آبی و پنکه در بین خانوارهای نیازمند ساکن در مناطق گرم این استان توزیع شد.

مصطفی آمون روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به گرمسیر بودن مناطق شمالی استان این پنکه ها و کولرهای آبی با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد و ستاد اجرایی فرمان امام در بین خانوارهای نیازمندی که فاقد هر گونه تجهیزات سرمایشی مناسب بودند، توزیع شد.

وی توزیع بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ بسته گوشت قربانی، بسته های معیشتی و اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند با کمک خیرین را از جمله دیگر اقدامات کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در طول سال برشمرد.

آمون با بیان اینکه امسال طرح غنی‌سازی اوقات فراغت با شعار " مسجد، شور بندگی، نشاط زندگی" و با محوریت مساجد در این استان در حال برگزاری است، اظهار کرد: بیش از هزار برنامه مختلف و متنوع آموزشی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان در تابستان تدارک دیده شده است.

او جذب کودکان و نوجوانان به مساجد، تقویت و احیای کارکردها و نقش واقعی مساجد، ترویج معارف اسلامی و تعمیق معنویت و مهارت آموزی و رشد استعدادهای نهفته کودکان و نوجوانان را از جمله اهداف این طرح عنوان کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: مشارکت در برنامه های فرهنگی و اجتماعی ماه های محرم و صفر و تبیین فلسفه نهضت امام حسین (ره) برای نوجوانان و جوانان از دیگر برنامه های طرح غنی سازی اوقات فراغت در استان است.

آمون اضافه کرد: هم اکنون ۵۸۲ کانون فرهنگی هنری با عضویت بیش از صد هزار نفر در مساجد نقاط مختلف استان اردبیل فعال هستند که از این تعداد ۶۰ درصد در مناطق روستایی و ۴۰ درصد نیز در مناطق شهری قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha