ثبت بیش از یک میلیون درخواست مردمی در سامد/ ۹۰ درصد درخواست‌ها پاسخ داده شد

تهران- ایرنا- رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با بیان اینکه یک میلیون و ۴۰۰ درخواست مردمی در سامانه این مرکز موسوم به "سامد" ثبت شده است، گفت: ۹۰درصد این درخواست‌ها در طول ۱۱ ماه فعالیت دولت سیزدهم پاسخ دریافت کرده اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد صالحی» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت ایرنا درباره فعالیت مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اظهار داشت: بسیاری از ظرفیت‌های مردمی به پیشانی دولت، یعنی مرکز ارتباطات مردمی مراجعه دارند و این مرکز در واقع ورودی ریاست جمهوری است.

وی افزود: همه تلاش ما این است تا به همه درخواست‌های مردمی جامه عمل بپوشیم اما برخی درخواست‌ها زمینه اقدام و عمل ندارد که سعی می‌شود در این خصوص اقناع سازی صورت گیرد و دلایل آن برای مردم تبیین شود.

انجام ۸ تا ۱۴ هزار ملاقات مردمی در هر سفر استانی

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از دریافت بیش از یک میلیون و ۴۰۰ درخواست مردمی در طول ۱۱ ماه فعالیت دولت سیزدهم خبر داد و گفت: این درخواست‌ها در جریان سفرهای استانی رئیس جمهور یا از طریق پُست و مراجعه به دفاتر مرکز دریافت شده است.

صالحی همچنین خاطرنشان کرد: وزرا و معاونان آنها و همچنین مسئولان در هر سفر استانی ۸ تا ۱۴ هزار ملاقات با مردم انجام می‌دهند و پای حرف ها و درددل های آنها می نشینند و درخواست‌هایشان را به دفتر ارتباطات مردمی منتقل می کنند. 

وی در ادامه با اشاره به تعامل سازنده مجموعه‌های مردمی با این مرکز اعلام کرد که تاکنون بیش از ۹۰درصد درخواست‌های مردمی پاسخ داده شده و برخی موارد هم در حال پاسخگویی و اقدام است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت مردمی وعده داده دولتی صادق‌الوعد باشد، ابراز امیدواری کرد تا پایان ماه پیش رو و در هفته دولت، اقدامات لازم برای تحقق همه درخواست‌های مردمی انجام شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha