شکست یوونتوس برابر رئال مادرید / از طعم شیرین پیروزی در آمریکا تا پرواز برای سوپر کاپ اروپا

تهران - ایرنا - شاگردان «کارلو آنچلوتی» پس از یک مساوی و یک باخت در تور آمریکا، لحظاتی قبل توانستند مقابل یوونتوس با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی برسند تا گام محکمی برای فتح سوپرکاپ اروپا بردارند.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ورزشی ایرنا، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال‌مادرید که پیش‌ از این اطمینان داده بود که برای سوپرکاپ اروپا، تیم خود را با طعم خوش پیروزی از تور آمریکا بازگرداند، در دیدار مقابل یوونتوس، از ترکیب فینال چمپیونزلیگ استفاده کرد و باعث شد تا بازیکنان کار را جدی‌تر گرفته و بهتر از ۲ بازی قبلی در میدان پا به توپ شوند.

موضوعی که سبب شد با گل‌های کریم بنزما از روی نقطه پنالتی و ضربه مارکو آسنسیو با پاس وایخو، با نتیجه دو بر صفر پیروز شود و سرانجام در تابستان طعم پیروزی را بچشد.

شکست یوونتوس برابر رئال مادرید / از طعم شیرین پیروزی در آمریکا تا پرواز برای سوپر کاپ اروپا

تارنمای مارکا در  بازتاب این بازی نوشت: این یک بازی خوب توسط رئال‌مادرید بود که در نیمه اول با ترکیب لیگ قهرمانان گذشته به میدان رفتند. ضمن اینکه هم در ۴۵ دقیقه اول و هم بعد از شروع مجدد، کهکشانی‌ها سطح خوبی از بازی را ارائه کردند که در تمام سطوح دفاعی احساسات بسیار خوبی را منتقل می‌کرد.

به نوشته این تارنما، یوونتوس در حقیقت تسلیم نظم دفاعی مادرید و ضربات آن شد که عمدتاً توسط کریم بنزما هدایت می‌شد. ضمن اینکه گل مارکو آسنسیو نیز بسیار هم برای تیم و برای خودش مفید بود زیرا به نظر می‌رسد احتمال جدایی او از مادرید در تابستان امسال را از بین برد.

تمام تلاش رئال‌مادرید برای این پیروزی، ‌ قدرت‌نمایی برای سوپرجام است که در تاریخ ۱۹ مردادماه برابر با ۱۰ آگوست در فنلاند برابر اینتراخت فرانکفورت برگزار خواهد شد؛ دیداری که پس از سه بازی دوستانه تیم آنجلوتی در تور آمریکا خواهد بود.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha