۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱:۲۵
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 84839144
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شیخ قاسم: اسرائیل چاره‌ای جز به رسمیت شناختن حق لبنان را ندارد

تهران-ایرنا-شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان شنبه شب خاطر نشان کرد: اسرائیل چاره ای جز به رسمیت شناختن حقوق لبنان در قبال ثروت آبی را ندارد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری العهد لبنان، وی که در مراسم شب دوم محرم الحرام در مجلس مرکزی عاشورا سخن می گفت، خاطرنشان کرد که آمریکایی ها نیز چاره ای ندارند جز اینکه دست خود را از شراکت با صهیونیست‌ها برای  اکتشاف و استخراج گاز بردارند.

وی گفت: که به خاطر به اینکه با حسین هستیم پیروز شدیم و اسراییل را بیرون کردیم و داعش را از بین بردیم و پرچم حق را برافراشتیم تا به جهانیان بگوییم، با خدا هستیم.

شیخ قاسم خاطرنشان کرد: اگر برخی از آزادسازی پا پس می‌کشند، ما از آن عقب نخواهیم نشست، در صورتی که توانایی این کار را داشته باشیم ودیگران قادر به این کار نباشند، به دیگران کمک خواهیم کرد.

 وی ادامه داد: اگر حزب الله دارای یک رفتار سیاسی و اجتماعی درستی است، به علت آن است که دارای رفتار عقیدتی استوار و درستی هستیم.

شیخ قاسم افزود: آمریکا در سطح جهانی در اوج فساد قرار دارد و زمانی که فردی به آن پناه می‌برد، طبیعی است مسیر نیرنگ، کذب و دروغ و انحراف را در پیش می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مسأله حجاب اشاره کرد و گفت: حجاب در پیشگاه ما استقامت و تعهد به اوامر خداوند است و زن محجبه می گوید که به زیبایی بدن ما نگاه نکنید، بلکه به زیبایی انسانیت، عقل و روح ما بنگرید و این در واقع همان مقاومت است.

شیخ قاسم اظهار کرد که زنان محجبه با تربیت فرزندان و کودکان، سردمدار و رهبر هستند و آنها دایه های این خط جهادی هستند.

وی افزود: اگر دشمن ما را تهدید کند در کمین آن می نشینیم و اگر کمی آماده شود ما بیشتر از آنها آماده می شویم و برای مقابله با آن ها قوی باقی می‌مانیم.

شیخ قاسم در پایان افزود: همه بدانند که حزب الله در چارچوب تکمیل نقش مقاومت با دولت لبنان تلاش می کند تا در احقاق حق خود قدرتمند باشد.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha