۸ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۴۲
کد خبرنگار: 2065
کد خبر: 84838994
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

جاری شدن آب در برخی خیابان‌های قوچان

۸ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۴۲
کد خبر: 84838994
جاری شدن آب در برخی خیابان‌های قوچان

مشهد- ایرنا - سرپرست فرمانداری قوچان گفت: بارش شدید باران عصر امروز در شهر و حومه قوچان به دلیل پر شدن کانال‌های هدایت، موجب به راه افتادن آب در برخی خیابان‌ها، معابر و حتی مزارع و باغ‌ها شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباسعلی صفایی عصر امروز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فعلا خسارتی در سطح شهر به دلیل تجمع آب رخ نداده و کمی در تردد وسائط نقلیه کندی به وجود آمده است اما آب افتادگی خسارت‌هایی به بار آورده که جهاد کشاورزی در حال تخمین میزان آن است.

وی یادآور شد: سازمان هواشناسی و ستاد مدیریت بحران پیش آگاهی نسبت به وقوع بارش های شدید داده بودند که از  همان ابتدا گروه های امدادی و مدیریت بحران قوچان در حالت آماده باش قرار گرفتند.

سرپرست فرمانداری قوچان تصریح کرد: بارندگی‌های روز گذشته در این شهرستان خسارت‌زا نبود اما امروز در روستای بردر شاهد مسدودی محور روستایی به دلیل وقوع سیل بودیم که پس از چند ساعت مسدودی در حال حاضر این محور روستایی بازگشایی شده است.

صفایی بیان کرد: در حال حاضر هیچ محوری در سطح شهرستان مسدود نیست و گزارشی نیز از حادثه جانی بر اثار این بارندگی‌ها ارائه نشده است اما به دلیل احتمال اعلام وضعیت نارنجی و قرمز در امشب، تمام نیروهای ستاد مدیریت بحران در حالت آماده باش قرار دارند.

شهرستان ۱۸۰ هزار نفری قوچان در فاصله ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha