۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۳۵
کد خبرنگار: 2749
کد خبر: 84838927
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۴ درصد زندانیان در لرستان مشغول بکار هستند

۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۳۵
کد خبر: 84838927
۶۴ درصد زندانیان در لرستان مشغول بکار هستند

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل زندان و اقدامات تامینی لرستان گفت: امسال با اشتغال هزار و ۹۶۹ نفر زندانی، بیش از ۶۴ درصد زندانیان مشغول به کار هستند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل زندانهای لرستان، عبدالمجید کشوری در دیدار با مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای لرستان اظهار کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که طی سال های اخیر در دستور کار زندان های لرستان قرار گرفت، ارائه مهارت های لازم به زندانیان و توانمند کردن آنان در یک حرفه و شغل بود که بتوانند با کسب مهارت بعد از آزادی از زندان در جامعه مشغول به کار شوند.

وی افزود: در این راستا با همکاری فنی و حرفه ای، آموزش های مهارتی به زندانیان ارائه می شود تا این افراد طبق علاقه مندی به حرفه ومهارتی که دارند در زندان مشغول به کار شوند.

وی ادامه داد: با اشتغال هزار و ۹۶۹ نفر، بیش از ۶۴ درصد زندانیان امسال مشغول به کار شدند که از این تعداد ۳۴۳ نفر در بخش کارگاهی، ۹۶۷ نفر در بخش اشتفال نشسته در درون زندان ها ۶۵۹ نفر در اعزام به کار در بیرون زندان مشغول شده اند.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای لرستان در ادامه این نشست اظهار کرد: آموزش در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی خصوصا زندان، از اهداف مهم سازمان آموزش فنی و حرفه ای می باشد که این آموزش‌ها می تواند در کاهش فقر و بزهکاری بسیار موثر باشد.

حشمت الله معتمدی گفت: آموزش های مهارتی منجر به ایجاد اشتغال و کسب درآمد برای زندانیان پس از آزادی و پایان دوره محکومیت خواهد شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha