۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۲۱
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 84838325
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آینده‌سازان تکواندوی ایران در میدان جهانی

۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۲۱
کد خبر: 84838325
آینده‌سازان تکواندوی ایران در میدان جهانی

تهران- ایرنا- تیم‌های تکواندوی نوجوانان دختر و پسر کشورمان از روز ۱۱ مردادماه در مسابقات جهانی بلغارستان به میدان می‌روند.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان طی روزهای ۱۱ تا ۱۶ مردادماه به میزبانی بلغارستان در سالن «آرمتس» شهر صوفیه برگزار خواهد شد. 

بر این اساس، تیم‌ دختر و پسر نوجوانان کشورمان به منظور حضور در این رقابت‌ها امروز (شنبه) از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تهران را به مقصد استانبول ترک کردند و از آنجا راهی صوفیه خواهند شد.

ابوالفضل زندی، امیرعباس رهنما، رضا کلهر و ابوالفضل عباسی در گروه پسران، سوگند شیری، پرنیا سلمانی، مبینا نعمت‌زاده، فرشته فتحی، پونه جعفر صالحی، ساغر مرادی، الهام حقیقی و نیوشا شادلو در گروه دختران در این رویداد حاضر هستند.

هدایت تیم نوجوانان در گروه دختران برعهده فاطمه صفرپور است و نیلوفر صفریان و اختر کیانی به عنوان مربی وی را همراهی می‌کنند. در بخش پسران محمدرضا زوار سرمربی است و بهزاد خداداد و مسعود کاظم‌پور همکاران وی هستند. 

طبق برنامه دوشنبه دهم مرداد، جلسه سرپرستان تیم‌ها و مراسم قرعه‌کشی مسابقات ساعت ۱۴ تا ۱۷ در هتل «میلینیوم» برگزار و مسابقات رسما از روز سه‌شنبه در وزن‌های منهای ۴۴ و منهای ۴۲ کیلوگرم در گروه دختران و منهای ۴۵ کیلوگرم در گروه پسران آغاز خواهد شد.

چهارشنبه، مبارزات اوزان منهای ۴۶ و منهای ۴۹ کیلوگرم در گروه دختران و منهای ۴۸ و ۵۱ کیلوگرم در گروه پسران ادامه خواهد یافت و پنجشنبه مبارزه‌های وزن‌های منهای ۵۲ کیلوگرم در گروه دختران و منهای ۵۵ و منهای ۵۹ کیلوگرم در گروه پسران برگزار می‌شود. 

جمعه، تکواندوکاران وزن‌های منهای ۵۵ کیلوگرم در گروه دختران و منهای ۶۳ و منهای ۶۸ کیلوگرم در گروه پسران باید با حریفان رقابت کنند. شنبه مسابقات اوزان منهای ۵۹ و منهای ۶۳ در گروه دختران و منهای ۷۳ و منهای ۷۸ کیلوگرم در گروه پسران برگزار خواهد شد. روز یکشنبه و در روز پایانی این رویداد، رقابت‌های اوزان منهای ۶۸ و به اضافه ۶۸ کیلوگرم دختران و به اضافه ۷۸ کیلوگرم در گروه پسران پیگیری خواهد شد.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha