۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۳۸
کد خبرنگار: 2298
کد خبر: 84838274
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رمضی: قهرمانان ورزش کارگری را با البسه داخلی به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهیم کرد

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون ورزش کارگری گفت: کارگران و قهرمانان این عرصه از این پس با تولیدات البسه داخلی در مسابقات و میادین بین‌المللی حضور می‌یابند.

جواد رمضی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص استفاده از البسه داخلی، اظهار کرد: در راستای حمایت از تولیدات ملی، از این پس تمامی البسه ورزشی تیم‌های رشته‌های مختلف کارگران اعزامی به مسابقات بین‌المللی از تولیدات داخلی تامین خواهد شد. طبق آیین نامه مالی و معاملاتی خود که این فدراسیون را مقید به اجرای قوانین می‌کند نسبت به خرید در تولیدات داخلی اقدام خواهیم کرد چرا که این رویکرد نیز در کاهش هزینه‌ها نیز تاثیر گذار است.

رئیس فدراسیون کارگری بیان کرد: این رویکرد به مدت یک سال اعتبار دارد و با این رویکرد ۵۰درصد تخفیف برای استفاده کالا و البسه داخلی مدنظر قرار می‌گیرد.

رمضی همچنین به تعویق مسابقات جام شرکت‌ها که به میزبانی کشور مکزیک اشاره کرد و گفت: این رقابت‌ها قرار بود مردادماه برگزار شود که به دلایلی این جام به سال آینده تغییر زمان داد. رقابت‌های بین‌المللی روسیه که از ۱۹ تا ۲۴ مردادماه در شهر مسکو ادامه دارد و تیم‌هایی در رشته‌های دوومیدانی مردان و زنان، فوتبال ۶ نفره مردان(۲تیم)، بسکتبال سه نفره مردان و کراسفیت زنان شرکت خواهد کرد. همچنین در رقابت‌های جهانی شنای مردان نیز تیم کارگران در روزهای ۲تا ۶ شهریور به این رویداد ورزشی اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: مرحله نخست لیگ وزنه‌برداری کارگران کشور به میزبانی مجموعه ورزشی ایرانیان برگزار شد که ۴۴ ورزشکار از ۱۱ استان در این مرحله حضور داشتند. ادامه این لیگ توسط استان‌های خراسان شمالی و قزوین ادامه خواهدیافت. رقابت‌هایی در رشته دارت و پتانگ در دستور کار این فدراسیون است که ثبت نام مرحله لیگ پتانگ انجام و در آینده‌ای نه چندان دور لیگ آن برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های تقویمی فدراسیون کارگری توسعه و پوشش فعالیت همگانی دوشنبه ورزش‌های و کار است که هر هفته در کارخانجات کشور برای زنان و مردان در دستور ادامه می‌یابد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha