۸ مرداد ۱۴۰۱، ۰:۰۶
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 84837700
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سامانه بارشی قوی در راه سلسله، دلفان و بروجرد

۸ مرداد ۱۴۰۱، ۰:۰۶
کد خبر: 84837700
سامانه بارشی قوی در راه سلسله، دلفان و بروجرد

خرم آباد – ایرنا – مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: سامانه بارشی قوی در حال ورود به شمال استان است و امشب شهرستان های سلسله و دلفان بروجرد را در بر می گیرد.

به گزارش ایرنا، مهدی پازوکی جمعه شب در گفتگوی خبری اظهار داشت: این سامانه خطر سیلابی شدن مسیل ها، رودخانه ها و آبگرفتگی معابر را دارد و به فرمانداران شهرستان ها اعلام آماده باش شده است.

وی تاکید کرد:‌ از مردم درخواست می شود به هشدارها توجه کنند و از قرار گرفتن در مسیل ها و کنار رودخانه ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند تا سامانه بارشی روز دوشنبه از استان خارج شود.

وی بیان کرد: سیل امروز در شهرستان الیگودرز نیز تاکنون به طور قطعی پنج کشته و ۲ مفقوی برجا گذاشته است و هم اکنون همه عوامل امدادی و خدماتی به همراه امکانات راهداری و هلال احمر در مناطق خسارت دیده حضور دارند و توزیع چادر و اقلام غذایی به خسارت دیدگان صورت گرفته است.

پازوکی اضافه کرد:‌ بر اثر بارش های امروز خسارت بسیاری به بخش های مختلف از جمله مزارع ماهی؛ کشاورزی و جاده های الیگودرز وارد شده و راه دسترسی برخی روستاها به مرکز بخش همچنان بسته است.

وی با بیان اینکه بارندگی ها همچنان در منطقه الیگودرز ادامه دارد تصریح کرد: مهلت جمع بندی و اعلام خسارت سیلاب به وزارت کشور تا ۱۰  روز است که انجام خواهد شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha