۸ مرداد ۱۴۰۱، ۰:۰۲
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 84837696
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نفرات برتر مسابقات کاراته قهرمانی کشور معرفی شدند

گنبدکاووس- ایرنا- نفرات برتر مسابقات کاراته پسران در رده سنی نوجوانان، جوانان و امید قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که با حضور بیش از هزار ورزشکار به میزبانی گنبدکاووس برگزار شد بعد از ۲ روز رقابت معرفی شدند.

 به گزارش ایرنا، این دوره از مسابقات کاراته پسران که از صبح دیروز پنجشنبه در اوزان مختلف و ۲ بخش مبارزه (کومیته) و کاتا(حرکات نمایشی) در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس آغاز شد، جمعه شب با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

بخش کومیته و کاتا گروه سنی نوجوانان:

محمدامین ایرانی از استان تهران و معراج صبا امیدی از استان گیلان در بخش کومیته وزن منفی ۵۲ کیلوگرم رده سنی نوجوانان مقام‌های اول و دوم را به‌دست آوردند و محمدرضا حاجی یوسفی و امیرمحمد کلاهدوز از استان یزد هم به طور مشترک در این وزن سوم شدند.

 مقام‌های اول و دوم وزن مثبت ۷۰ کیلوگرم کومیته نوجوانان از آن محمدمهدی میرزائی از قزوین و ابوالفضل دستمردی از گلستان شد و محمدرضا فتحی از کرمانشاه و بهزاد سورنا از گیلان به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

سکوی قهرمانی و مقام دوم کومیته وزن منفی ۶۳ کیلوگرم گروه سنی نوجوانان از آن محمدمهدی عبدالرحیمی از استان تهران و آرمین یوسفی نیکو از خوزستان شد و مهدی حسین زاده و امیرصالح انصاری از استان مازندران بر سکوی سوم جای گرفتند.

محمدماهان خاص امیری از لرستان و سیدعلیرضا آقایی از تهران مقام‌های اول و دوم بخش کمیته منفی ۷۰ کیلوگرم نوجوانان را از آن خود کردند و شاهین عیدی از اصفهان و کمیل مسعودی از گلستان هم به طور مشترک سوم شدند.

محمدامین الاسلامی از مازندران و طیب کهنوجی از استان کرمان در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم نوجوانان بر سکوهای اول و دوم ایستادند و جایگاه سوم به طور مشترک از آن طاها احمد بیگی از تهران و سبحان فراهانی از مرکزی شد.

سکوی قهرمانی کاتا انفرادی نوجوانان از آن بردیا وقار از استان تهران شد و ابوالفضل شیخ الشعاعی از استان کرمان در جایگاه دوم ایستاد و دانیال علی مرتضی از خراسان جنوبی و سیدمحسن محمدی از تهران هم سوم جایگاه سوم را از آن خود کردند.

گروه سنی جوانان بخش کومیته و کاتا

همچنین در بخش جوانان در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم رضا نصری همپا از استان البرز و اشکان گنجعلی از سیستان و بلوچستان اول و دوم و امیرمحمد شهرامیراز از کرمانشاه و مبین خاک دامن منفرد سوم شدند.

محمدجواد صفری از کرمانشاه و امیدرضا درویش از گیلان به ترتیب مقام‌های اول و دوم وزن منفی ۶۸ کیلوگرم کومیته جوانان را از آن خود کردند و امیر نویدنیا از همدان و محمدرضا گنج‌زاده از استان تهران بر سکوی سوم ایستادند.

مقام‌های اول و دوم بخش کومیته وزن منفی ۶۱ کیلوگرم جوانان به معید محمد مقضی از اصفهان و محمدرجبی ارهانی از البرز رسید و محمدمهدی برنجی از لرستان و شهداد پور سلیمانی از تهران سوم شدند.

سکوی قهرمانی بخش کومیته وزن منفی ۶۸ کیلوگرم جوانان به محمدجواد صفری از کرمانشاه رسید و امیدرضا درویش از گیلان دوم شد و امیر نویدنا و محمدرضا گنج‌زاده در جایگاه سوم ایستادند.

همچنین پویان خنک‌دار طارسی از مازندران و متین کمالی اصل از البرز در وزن منفی ۷۶ کیلوگرم جوانان اول و دوم شدند و سیدعلی موسوی نور از خوزستان و محمدمهدی مقصودی ماجلان به طور مشترک مقام سوم را از آن خود کردند. 

امیرحسین کولایی از کرمانشاه و بنیامین ابراهیم زاده از آذربایجان شرقی مقام‌های اول و دوم وزن مثبت ۷۶ کیلوگرم بخش کومیته را به‌دست آوردند و ابوالفضل بیات از کرمانشاه و محمد همایونی از کرمان سوم شدند.

سکوی قهرمانی کاتا انفرادی جوانان به پوریا یعقوبی از استان مرکزی رسید و رضا یعقوبی دوم شد و متین یکتا محمدی از قم و محمد گل از گلستان بر سکوی سوم ایستادند.

گروه سنی زیر ۲۱ سال بخش کومیته و کاتا

در وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم گروه سنی زیر ۲۱ سال بخش کومیته محمود نعمتی از قم و ایمان برزعلی از گلستان برسکوی اول و دوم ایستادند و مهدی گنج‌ زاده از تهران و طاها بشاورد از کرمان سوم شدند.

علی توکلی از تهران و کامران بصیری از مرکزی موفق به کسب مقام‌های اول و دوم وزن منفی ۸۴ کیلوگرم کومیته زیر ۲۱ سال شدند و علیرضا رضایتی از فارس و سهیل میدان رو از آذربایجان غربی در جایگاه سوم ایستادند.

در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم بخش کومیته زیر ۲۱ سال هم ابوالفضل گودرزی از لرستان و محمدمهدی مهاجری از کرمان رتبه‌های اول و دوم را به‌ دست آوردند و ابوالفضل صفری نژاد و علی نوروزی از گیلان سوم شدند.

امیررضا بروزویی از کرمانشاه و رضا تقی خانی از همدان در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم بخش کومیته اول و دوم و محمد روشندل از اصفهان و هادی کیانی از آذربایجان غربی سوم شدند.

مهدی کاظمی بیجاربنه از گیلان و محمدرضا اسمعیلی خانی از همدان مقام‌های اول و دوم وزن منفی ۶۰ کیلو گرم بخش کومیته را کسب کردند و امیرحسین بمان زاده از یزد و علی غلامی از البزر در جایگاه سوم ایستادند.

محمد گودرزیان از لرستان و محمدرضا سواری از اصفهان موفق به کسب مقام‌های اول و دوم وزن منفی ۵۵ کیلوگرم بخش کمیته زیر ۲۱ سال شدند و پوریا تنگ دویی از کرمان و مسلم غلامعلی زاده از خراسان جنوبی جایگاه سوم را از آن خود کردند.

متین زارع از تهران و صدرا شیدزی از آزذربایجان شرقی در بخش کاتا انفرادی زیر ۲۱ سال مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و امیرحسن معین الدینی از کرمان و محمدحسین خدادادی از اصفهان سوم شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha