۸ مرداد ۱۴۰۱، ۰:۲۳
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 84837684
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پمپ چاه آب آشامیدنی تاسیسات باغچه بان دزفول تعویض شد

دزفول-ایرنا- بخشدار شهیون دزفول گفت: پمپ چاه آب آشامیدنی تاسیسات باغچه بان بخش شهیون دزفول با همکاری مسوولان این شهرستان تعویض شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی بخشداری شهیون، حسین رحیمی جمعه شب افزود: پس از کسب گزارش بروز مشکل در تاسیسات آب باغچه بان و ایستگاه پمپاژ شماره ۲ موضوع بررسی شد.
وی افزود: پس از پیگیری از طریق آبفا شهرستان و استان و با همکاری فرماندار دزفول و مشخص شدن مشکل در الکتروپمپ، یک عدد الکتروپمپ ۳۷ کیلووات به مبلغ چهارمیلیاردو ۵۰۰  میلیون ریال خریداری، تعویض و وارد مدار بهره برداری شد.

رحیمی گفت: با تعویض این پمپ، مشکل آب آشامیدنی این منطقه مرتفع شد.

مدیر آبفا منطقه دزفول نیز در این باره توضیح داد: تاسیسات باغچه‌بان، آب آشامیدنی روستاهای بیشه بزان، ماشکار، آبیدسره اول و آبیدسره دوم و تعدادی واحد مرغداری و صنعتی را تامین می‌کند.

حسین سعادتی‌فر افزود: به دلیل سوختگی الکتروپمپ این تاسیسات و قطع آب آشامیدنی مراکز مذکور در مدت ۲ روز با تانکر به این مراکز آبرسانی می‌شد که بلافاصله پس از مساعدت و اختصاص اعتبار از سوی مدیرعامل آبفا خوزستان، الکتروپمپ این تاسیسات که مخصوص مناطق کوهستانی بوده و از نوع کمیاب است، تهیه و تامین شد.

وی ادامه داد: پس از فعالیت‌های مستمر اکیپ بهره برداری روستایی آبفا منطقه دزفول که جای تقدیر دارد، الکتروپمپ این تاسیسات واقع در باغچه‌بان بخش شهیون در کمترین زمان ممکن تعویض شد.

مدیر آبفا دزفول با بیان اینکه خدمت رسانی سریع به تمام مناطق شهرستان دزفول اعم از روستایی و شهری در دستور کار مجموعه آبفا قرار دارد، بیان کرد: در این عملیات که بیش از پنج ساعت به طول انجامید، یک دستگاه الکتروپمپ ۳۷ کیلووات مخصوص مناطق کوهستانی جایگزین الکتروپمپ قبلی شده و این تاسیسات سریعا در مدار بهره برداری قرار گرفت

بخش شهیون دزفول با حدود ۲۰ هزار نفر جمعیت پنج دهستان دارد و در شمال خوزستان واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha