نماینده مجلس: گردشگری همدان نیازمند پیوست اطلاع رسانی است

همدان - ایرنا- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اماکن تاریخی، طبیعی و توریستی همدان خوب معرفی نشده است بنابراین پیش بینی پیوست اطلاع رسانی در حوزه گردشگری ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام احمدحسین فلاحی روز جمعه در حاشیه برنامه پیاده روی خبرنگاران در تپه عباس آباد شهر همدان افزود: حوزه گردشگری و ورزش در طبیعت همدان ظرفیت بالایی دارد که باید آن را با کمک خبرنگاران تقویت کرد.


وی با بیان اینکه در پیوست تبلیغاتی و رسانه ای حوزه گردشگری ضعف داریم اضافه کرد: همدان دارای شهرک و بندر خشک اقتصادی است اما سرمایه گذاران هم از مکان آن اطلاع ندارند چرا که بنر و  تابلویی برای آن نصب نشده است.
 

نماینده مجلس: گردشگری همدان نیازمند پیوست اطلاع رسانی است

 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی  اضافه کرد: بندر خشک اقتصادی دارای زیر ساخت هایی نظیر اب، برق، گاز و راه برای سرمایه گذاری است ولیربهدعلت نبود پیوست اطلاع رسانی سرمایه گذاری در این مکان صورت نگرفته است.
 
حجت الاسلام فلاحی ادامه داد: یک امنطقه ویژه اقتصادی در جهان آباد شعرستلن فامنین وحود دارد و با وجود ففال بودن مناطق ویژه در کشور این منطقه در همران غیرفعال و تعطیل است.

وی بیان کرد: خبرنگاران استان نسبت به معرفی اماکن گردشگری و ظرفیت های اقتصادی و سرمایه گذاری همدان  تلاش کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی
 گفت: روز خبرنگار یادآور رشادت شهدای بزرگی از جمله شهیدان صارمی و آوینی شهید اهل قلم است که به روح این شهدای والامقام درود می فرستیم.

 حجت الاسلام فلاحی افزود: کار رسانه بسیار سخت و سنگین است چراکه عدالت خواهی، و شفاف سازی و کارآمدی جامعه بر عهده خبرنگاران است.
وی اضافه کرد: درآمد ناچیز و فشارهای وارده از سوی برخی افراد شفاف سازی و عدالت خواهی را  بسیار سخت و دشوار کرده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسائل و مشکلات اقتصادی نیاید در استقلال رسانه تاثیر منفی بگذارد هرچند رفع این مشکل دغدغه جدی ما است.


حجت الاسلام فلاحی با تاکید بر اهمیت شفاف سازی و مطالبه گری در استان اظهار داشت: علت وجود مشکل، نبود مطالبه گری است برای نمونه مدیر غیر بومی چند سالی در استان مسوولیتی بر عهده گرفته سپس بدون هر گونه ارزیابی و پاسخگویی استان را ترک می کند.

 وی نقش خبرنگاران را در ثبت واقعیت ها بسیار با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: وقایع بزرگی نظیر واقعه دشت کربلا و عاشورا توسط راویانی که در گوشه کنار این واقعه حضور داشتند ثبت و منتقل شد.
 
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، یکی از دغدغه ها و مطالبات استان مباحث ورزش و گردشگری دانست و بر ضرورت سر و سامان دادن، اصلاح و تقویت این بخش تاکید کرد.

حجت الاسلام فلاحی تصریح کرد: با توجه به افزایش ساخت و ساز در مناطق گردشگری، فضای سبز و طبیعت هم‌ اینک کمربند سبزی برای همدان باقی نمانده است.
 
وی افزود: تخریب.  تغییر کاربری طبیعت افزایش داشته است و اولین مخرب باغ های همدان دادگستری و اداره بازرسی هستند.

 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha