چهار بانده شدن جاده علیصدر مهمترین مصوبه گردشگری همدان در سفر رییس جمهور است

همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت سیاحتی غارعلیصدر همدان گفت: اختصاص اعتبار برای چهار بانده شدن مسیر غار علیصدر در سفر استانی رییس جمهور یکی از مهمترین مصوبه حوزه گردشگری استان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «کریم ملکی» روز جمعه در حاشیه برنامه پیاده روی خبرنگاران در تپه عباس آباد شهر همدان افزود: جاده غارعلیصدر حدفاصل بلوار نجفی تا گل تپه از مسیرهای حادثه خیز است که ایمن سازی این مسیر در سفر استانی رییس جمهور مطرح شد.

وی با بیان اینکه مجموعه گردشگری قدردان تلاش ها و توجه استاندار همدان به این بخش هستند ابراز امیدواری کرد با حمایت مسوولان و فعالان رسانه حوزه گردشگری بیش از گذشته تقویت و حمایت شود.

مدیرعامل شرکت سیاحتی غار علیصدر همدان یادآوری کرد: حوزه گردشگری استان به ویژه غارعلیصدر در ۲ سال و نیم  گذشته به علت شیوع کرونا دچار آسیب شد.

چهار بانده شدن جاده علیصدر مهمترین مصوبه گردشگری همدان در سفر رییس جمهور است

ملکی خاطرنشان کرد: امروز پس از فروکش کردن کرونا، زمینه تنفس حوزه گردشگری فراهم شده است.

وی ادامه داد: مشکلات حوزه گردشگری همدان در سفر هیات دولت به وزیر گردشگری منتقل شد که تدابیر ویژه ای برای حل این مشکلات اتخاذ شد.

مدیرعامل شرکت سیاحتی غارعلیصدر همدان بیان کرد: تقویت صنعت گردشگری زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است بنابراین باید با تقویت این حوزه امکان استفاده همه مردم از این موهبت را فراهم کرد.

در این آیین خبرنگاران از ابتدای بلوار ارم تا تپه عباس آباد شهر همدان را پیاده روی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha