۷ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۱۳
کد خبرنگار: 2199
کد خبر: 84837117
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گردنه های شمالی زنجان پوشیده از مه غلیظ است

۷ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۱۳
کد خبر: 84837117
گردنه های شمالی زنجان پوشیده از مه غلیظ است

زنجان - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در حال حاضر مه غلیظ گردنه های کوهستانی شمالی این استان را فرا گرفته است، رانندگان از چراغ های مه شکن استفاده کنند.

محمد محمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر تردد در همه مسیرهای اصلی و فرعی استان به صورت عادی و روان جریان دارد.

وی یادآوری کرد: همه گردنه های صعب العبور در جاده های زنجان – طارم و زنجان – تهم – چورزق پوشیده از مه غلیظ است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: رانندگان عبوری از همه مسیرهای استان زنجان خودروهای خود را مجهز به چراغ های مه شکن کنند و برای تردد احتیاط و صبوری بیشتری نسبت به روزهای عادی داشته باشند.
وی از رانندگان خواست، نسبت به رعایت فاصله طولی و داشتن سرعت مطمئنه جدیت داشته باشند تا شاهد سوانح جاده ای نباشیم.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: برای استان در روز جاری احتمال وقوع رعد و برق، و سیلابی شدن مسیل ها از سوی هواشناسی استان  پیش بینی شده است.

محمدی اظهارداشت: این شرایط جوی تا یکشنبه هفته آینده در استان زنجان تداوم خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای راهداری در گردنه کوهستانی و سخت گذر ۲۴ ساعته فعال هستند و برای مسافران و رانندگان عبوری در صورت نیاز خدمات ارائه می دهند.
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های استان با سامانه ۱۴۱  در تماس باشند.
به گزارش ایرنا، ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.
مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha