سیلاب به برخی راه های روستایی در غرب و شرق اصفهان خسارت زد

اصفهان - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: وقوع سیلاب در ٢۴ ساعت گذشته به برخی راه های روستایی در غرب و شرق استان خسارت هایی را وارد کرد.

سرهنگ اصغر زارع روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در شبانه روز گذشته وقوع سیلاب آسیب هایی به جاده های روستایی علون آباد از توابع کوهپایه و اشن از توابع نجف آباد وارد کرد.
وی با بیان اینکه راه های اصلی و فرعی استان اکنون باز است و تردد جریان دارد، گفت: در برخی مسیرها از جمله نایین به اردستان و نایین به اردکان و همچنین تیران به داران آبگرفتگی ایجاد شد که با حضور به موقع نیروهای راهداری این مسیرها باز شد.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: در زمان حاضر بارش باران در شهرستان شهرضا و دهاقان جریان دارد.
وی با بیان اینکه بارش های شدید در کمتر از نیم ساعت قطع ولی بلافاصله موجب ایجاد سیلاب می شود از رانندگان درخواست کرد که در این مسیرها تردد نکنند.
سرهنگ زارع افزود: با این وجود عوامل راهداری و پلیس راه در همه مسیرهای استان حضور دارند و با مدیریت ترددها مانع بسته شدن راه ها و وارد شدن خسارت به خودروها می شوند.
وی همچنین بر پرهیز از مسافرت های غیرضروری تاکید کرد و گفت: رانندگان باید قبل از حرکت از وضعیت جوی آگاه شوند و توصیه های ماموران پلیس و راهداران  را جدی بگیرند.
سرهنگ زارع با اشاره به خیزش گرد و خاک در برخی محورها بر رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئن تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، سازمان هواشناسی پیش از این از تداوم بارش‌های تابستانی و مونسونی در جنوب شرق، شمال و غرب کشور خبر داد.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha