۹۰ درصد از محورهای سیلاب زده در شرق استان تهران از گل و لای پاکسازی شده است

فیروز کوه- ایرنا- معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: بارشهای سیلابی طی دو روز گذشته رسوبات و گل و لای زیادی به جاده های شرق استان وارد کرد که با همکاری عوامل راهداری ۹۰ درصد از مسیرهای شرق استان که در معرض سیل بودند پاکسازی شده است.

عادل مصدقی روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: مسیرهای امامزاده داوود(ع)، حوزه بخش های لواسان  و رودبار قصران، محور اصلی تهران دماوند فیروز کوه، محور های کیلان، ساران و ایوانکی، محدوده دماوند، محورتهران، مشهد درحوزه پاکدشت به سمت شریف آباد در محدوده عباس آبادو قیامدشت  دچار سیلاب، آبگرفتگی و مسدودی شده بود که پاکسازی  شده و تردد ها بر قرار است.

۹۰ درصد از محورهای سیلاب زده در شرق استان تهران از گل و لای پاکسازی شده است

وی ادامه داد: سیل مصالح، تنه درخت و انواع رسوبات را با خود به داخل جاده و مسیرهای مواصلاتی آورده بودکه طی شب گذشته توسط عوامل راهداری پاکسازی شده است.

۹۰ درصد از محورهای سیلاب زده در شرق استان تهران از گل و لای پاکسازی شده است

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به مسیر مسدود از سیل روز گذشته، توضیح داد: تنها محور مسدود  در زرین دشت فیروز کوه به سمت  محمود آباد کبوتر دره است که پاکسازی ۲۶ کیلومتر محور در حدود ۴۰ درصد کار پاکسازی باقی مانده که با بهره گیری از تمام تجهیزات و ماشین آلات موجود  چندین دستگاه لودر، گریدر و بیل مکانیکی در حال برطرف کردن آن هستیم.

 مصدقی با اشاره به بازدید محسن منصوری استاندار تهران از روستاهای سیل زده شهرستان فیروز کوه، توضیح داد:  استاندار تهران در حال بازدید از روستاهای سیل زده است ، از شب گذشته در منطقه سیل زده شهرستان حضور داریم و تمام تلاش ما این است که انسداد های مقطعی موجود را رفع کنیم و با ایجاد راه دسترسی به روستا به مشکلات روستائیانی که خانه، دام و زمینهای کشاورزی خود را از دست دادند رسیدگی کنیم.

وی با اشاره  به خسارت سنگین سیل در روستای مرزداران، اظهار داشت: حجم سیل، رسوبات  و تخریب روستا بسیار زیاد است و در حال حاضر انسداد راه زرین دشت به سمت روستاهای محمود آباد و مرزداران در حال برطرف شدن است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: سیل خسارات زیادی به محورها، تابلوها، خط کشی ها وارد کرده و هنوز ارزیابی کاملی از خسارات وارد شده به جاده هایی که در مسیر سیل بودند را نداریم.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha