رسانه های ایران جبهه واحد در برابر آرایش جنگی رسانه های دشمن تشکیل دهند

نوشهر - ایرنا - رییس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به آرایش جنگی رسانه ای دشمنان خواستار تشکیل جبهه واحد رسانه ای کشور در برابر جنگ رسانه ای دشمنان شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس محمدیان روز جمعه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار در استان مازندران که در سینما جهان نمای چالوس با حضور استاندار مازندران برگزار شد، افزود: دشمنان امروز بیشتر از هر زمانی آرایش جنگی رسانه ترکیبی و هوشمند برای به حاشیه بردن پیشرفت کشور را مورد توجه قرار داده‌اند.

وی با اشاره به ۴۳ فعالیت رسانه های کشور از فعالان رسانه‌ای خواست با قدرت موضع افندی در برابر دشمن بگیرند و در این راستا در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی پرچم ملت را به دور از هر گونه اختلافی به اهتزاز درآورند.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: امروز با توجه به این که در جهاد تبیین عقب هستیم باید تشکیل جبهه واحد رسانه ای اولویت نخست رسانه ای کشور باشد.

محمدیان، مازندران را دومین قطب رسانه ای کشور برشمرد و اظهار داشت: خبرنگاران عزتمندترین،باشرافترین و نجیب ترین قشر جامعه هستند که نقش بسزایی در آزادی سلایق در کشور ایفا می کنند.

وی به مشکلاتی خبرنگاران اشاره کرد و گفت: برخی از این مشکلات مربوط به قبل از انقلاب است ولی خبرنگاران در برابر این مشکلات دشوار در این جنگ رسانه ای حاضر به قلم فروشی و مزدوری نشده و با تمام وجود مقابل خبرنگاران مزدور ایستاده و آنها را رسوا می کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور افزود: بزرگ نمایی پیشرفت دشمن،تسری دادن فساد چند مسوول به همه نظام، ناامید کردن مردم،تمسخر فرهنگی و ترویج ناکارآمدی مسوولان از حرکت های رسانه ای دشمن است.

محمدیان با اشاره به ظرفیت و استقامت نخبگان جبهه  رسانه ای کشور گفت: تمامی رسانه ها باید با همت و تلاش مضاعف در دفاع از آرمان های شهدا و انقلاب حرکت کنند تا شرمنده شهدا نشویم و تاریخ نویسان نیز این واقعیت را ثبت خواهند کرد.

وی به فعالیت ۲۲ کانون بسیج رسانه ای در مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: توجه به رسانه های بومی و محلی و ارتقای خبرنگاران به عنوان رکن چهارم باید مورد حمایت قرار گیرد و در این راستا مسوولان از خبرنگاران به عنوان نماینده افکار عمومی و پرچمدار مطالبه گری شکایت نکنند.

رییس سازمان بسیج رسانه با اشاره به تقارن روز خبرنگار و عاشورای حسینی افزود: این یعنی پیام زینب را از کربلای ایران بیان کنیم و این مسوولیت خبرنگاران را از هر زمانی بیشتر می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha