معاون استاندار: مسافران از طریق جاده های منتهی به دماوند و فیروزکوه تردد نکنند

شهرری- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: به علت شدت بارندگی و ریزش کوه در سه نقطه، مسافران تا اطلاع بعدی از طریق مسیرهای منتهی به دماوند و فیروزکوه تردد نکنند.

عباس جوهری بامداد جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اکنون در فرمانداری فیروزکوه در حال رصد مسیرها، روستاها و وضعیت شهرستان در قالب کمیته اضطرار هستیم.

وی یادآورشد: به خاطر بارندگی شدید و ادامه آن، با توجه به وجود تعطیلات پایان هفته هم اکنون ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به سمت فیروزکوه و دماوند حاکم است.

جوهری تاکید کرد: کسانی که در سفر به سر می برند، به حتم باید زمان و مسیر بازگشت خود را مدیریت کنند تا در چنین ترافیک و بارندگی دچار مشکل نشوند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به ریزش کوه در سه نقطه از مسیرهای منتهی به فیروزکوه، گفت: اکنون فرماندار و راهداران در مسیر و مشغول بازگشایی مسیرها هستند.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص تخلیه خانه های واقع در مسیر و بستر رودخانه ها تاکید و به همه ساکنان خانه های نا ایمن با بلندگو نسبت به ضرورت تخلیه فوری اطلاع رسانی و هشدارهای لازم داده شده است.

جوهری ادامه داد: بارندگی اکنون در محدوده فیروزکوه و دماوند شدید و تمامی نیروهای امدادی و خدماتی آماده باش و در حال خدمت رسانی هستند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha