فرماندار پیشوا: آبگرفتگی مجتمع‌های مسکونی پیشوا رفع شد
عکس تزئینی است

پیشوا- ایرنا- فرماندار شهرستان پیشوا گفت: آبگرفتگی‌های رخ داده در مجتمع‌های مسکونی شهرستان پیشوا که در پی بارش‌های شدید چندساعته در این شهرستان رخ داده بود به طور کامل رفع شد.

ابراهیم تاجیک‌نوری بامداد جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: در پی بارش‌ شدید باران در شهرستان پیشوا، در برخی از مناطق شهرستان پیشوا به ویژه مجتمع‌های مسکونی به دلیل شرایط خاص احداث واحدهای مسکونی، آبگرفتگی معابر رخ داده بود که نیروهای امدادی و به ویژه عوامل شهرداری در محل آبگرفتگی حضور پیدا کردند.

وی افزود: با حضور به موقع نیروهای امدادی، از ورود آب به مجتمع‌های مسکونی جلوگیری شد و با استفاده از پمپ‌های کف‌کش، آب از معابر تخلیه و به جوی‌های آب هدایت گردید.

تاجیک‌نوری تصریح کرد: بر اثر بارش شدید باران، در برخی زیرگذرهای شهرستان نیز آبگرفتگی حادث شده بود که با حضور نیروهای امدادی این مشکل نیز برطرف شد و هم اکنون شرایط زیرگذرها عادی است و تردد در آن‌ها به سهولت انجام می‌شود.

وی گفت: در بخش مرکزی و جلیل‌آباد نیز بخشداران و دهیاران در آماده باش کامل به سر برده و تا کنون گزارشی مبنی بر ورود آب به  منازل مردم در مناطق روستایی گزارش نشده است.

شهرستان پیشوا با دو بخش مرکزی و جلیل‌آباد و با ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha