۷ مرداد ۱۴۰۱، ۱:۴۷
کد خبرنگار: 1258
کد خبر: 84836944
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار پاکدشت: پایگاه‌های امدادی شهرستان در آماده باش کامل هستند

پاکدشت- ایرنا- فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: کلیه عوامل امدادی، نیروهای شهرداری، هلال احمر و پایگاه‌های امدادی شهرستان پاکدشت در آماده باش کامل به سربرده و آماده‌اند تا در صورت نیاز به مناطق آبگرفته اعزام شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن اردستانی بامداد جمعه در جلسه  اضطراری ستاد مدیریت بحران پاکدشت که با حضور اعضا در محل فرمانداری پاکدشت برگزار شد اظهار داشت: بارش نزولات جوی از شامگاه چهارشنبه در مناطق مختلف پاکدشت آغاز شده بود و ورود آب به اراضی کشاورزی و گلخانه‌ای بخش مرکزی و شریف‌آباد، خساراتی را به بخش کشاورزی وارد کرد از این رو، اعضای ستاد مدیریت بحران از صبح روز پنجشنبه با تشکیل جلسات تخصصی، پیش‌بینی‌های لازم برای جلوگیری از بروز سیلاب را اتخاذ کردند.

وی اظهار داشت: با توجه به عبور محور ترانزیتی امام رضا(ع) از شهرستان پاکدشت و لزوم حفظ ایمنی این مسیر، تمهیدات لازم برای جلوگیری از ورود سیلاب احتمالی به بزرگراه و عبور آب از زیرگذرهای احداث شده پیش‌بینی شده و تا کنون با وجود بارش شدید، هیچ گزارشی مبنی بر ورود آب به محور امام رضا(ع) دریافت نشده است.

اردستانی گفت:کلیه عوامل امدادی، نیروهای شهرداری، هلال احمر و پایگ اه‌های امدادی شهرستان پاکدشت در آماده باش کامل به سربرده و آماده‌اند تا در صورت نیاز به مناطق آبگرفته اعزام شوند.

وی تصریح کرد: در برخی از مناطق روستایی و شهری پاکدشت و زیرگذرها آبگرفتگی رخ داده که با حضور سریع عوامل امدادی و آتش‌نشانی، آبگرفتگی‌ها رفع شده و مشکل برطرف شده است.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha