۴۳ اکیپ تخصصی برای وصل برق برخی مناطق اراک تلاش می‌کنند

اراک - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت: بارش‌های سیل‌آسای عصر پنجشنبه قطع برق برخی نقاط استان و شهرستان اراک را به دنبال داشت و اکنون۴۳ اکیپ تخصصی برای حل این مشکل در اراک تلاش می‌کنند.

محمود محمودی بامداد جمعه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: اکیپ‌های شرکت توزیع برق استان مرکزی از لحظه وقوع بارندگی (۱۹ و ۵۱ دقیقه) پنجشنبه به مناطق مختلف استان اعزام شدند و فعالیت این تیم‌ها تا وصل برق تمام نقاط استان ادامه دارد. 

وی ادامه داد: ۱۳ اکیپ از اکیپ‌های بسیج شده شرکت توزیع برق استان مرکزی همراه با بالابر و بقیه به صورت خودرویی با ۲ نیروی تخصصی فعالیت می‌کنند. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی اظهار داشت: در نتیجه بارش‌های سیل‌آسای عصر پنجشنبه ۳۷ فیدر فشار متوسط خروجی از پست‌های برق ۶۳ به ۲۰ کیلوولت در نقاط مختلف استان از مدار خارج شد که از این تعداد ۱۹ فیدر مربوط به اراک، هشت فیدر در زرندیه، هفت فیدر در محلات ، یک فیدر در غرق‌آباد و ۲ فیدر در ساوه بود. 

محمودی بیان کرد: با تلاش اکیپ‌های اعزامی شرکت توزیع برق استان هم اکنون ۳۴ فیدر وصل شده و مابقی نیز حداکثر تا ۲ ساعت دیگر وصل و مشکل قطعی برق به کلی حل می‌شود. 

وی ادامه اضافه کرد: بعد از وصل برق شهرستان‌های مختلف استان در نتیجه بارش‌های سیل‌آسا هم اکنون تمامی اکیپ‌های اعزامی در اراک مستقر و برای وصل برق این شهر تلاش می‌کنند.

بارش باد شدید و طوفان عصر پنجشنبه نقاط مختلف استان مرکزی را فرا گرفت و موجب قطعی‌ برق و آبگرفتگی‌های زیاد شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha