۷ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۲۵
کد خبرنگار: 1386
کد خبر: 84836861
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 فرماندار بستان آباد: ماه محرم فرصت مناسبی برای جهاد تبیین است

تبریز-ایرنا- فرماندار شهرستان بستان آباد بر استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در عمل به جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: ماه محرم فرصت مناسبی برای عمل به منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین است.

به گزارش روز جمعه ایرنا، ابولفضل پاشائی فرماندار شهرستان بستان آباد در همایش طلایه داران تبلیغ در این شهرستان با بیان اینکه تشریح فلسفه وجودی ماه محرم وفریضه امر به معروف و نهی از منکراز سوی مبلغین دینی می تواند گره کور برخی از شایعات دشمنان بر علیه مسلمانان را باز کند، افزود: دشمنان اسلام با تمام قوا اعتقادات اسلامی و دینی و آرمان های انقلابی ما را نشانه رفته اند و بر تضعیف آن پافشاری دارند.

وی به برخی از بدعت ها و ناهنجاریها در عزاداری ها اشاره کرد و افزود: عزاداری معنوی و عارفانه و مودبانه نه تنها بر شکوه مراسم عزاداری می افزاید بلکه زمینه تبین فرهنگ عاشورایی و اسلامی در بین سایر کشورها خواهد شد.

فرماندار شهرستان بستان آباد از آمادگی این شهرستان برای برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم خبر داد و افزود: مردم ولایت مدار این شهرستان طبق سال های قبل و با رعایت دستوالعمل های بهداشتی هر چه با شکوه تر در برنامه های عزاداری شرکت خواهند کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha