ارجاع پیکر جانباختگان سیل امامزاده داوود (ع) به پزشکی قانونی تهران

تهران- ایرنا- مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: اجساد پنج تن از جانباختگان سیلاب منطقه امامزاده داوود (ع) برای تعیین علت فوت به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شد.

‌به گزارش ایرنا از اداره کل پزشکی قانونی استان تهران مهدی فروزش با اشاره به ارجاع پیکر جانباختگان سیلاب شب گذشته امامزاده داوود (ع) به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران افزود: چهار مورد از این پیکرها مربوط به سیل منطقه امامزاده داوود (ع) در غرب تهران و یک نفر دیگر از بخش رودهن بوده است. ‌

 مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: باتوجه‌ به حادثه سیل امامزاده داوود(ع)، تیم مدیریت بحران پزشکی قانونی متشکل از مدیرکل، معاونین، متخصصین، کارشناس پزشکی قانونی و ژنتیک از ساعات ابتدایی صبح امروز در محل حادثه و مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران واقع در کهریزک تشکیل شد. ‌

فروزش افزود: تاکنون پیکر چهار تن از جانباختگان حادثه شب گذشته سیل منطقه امامزاده داوود(ع) در غرب تهران و یک نفر از بخش رودهن برای تعیین علت فوت به مرکزتشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شدند که پس از بررسی و احراز هویت با دستور مقام قضایی ‌تحویل بستگان درجه اول خواهند شد.

وی  از ‌شهروندان درخواست کرد پیرو هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران و با توجه احتمال بالا آمدن رودخانه ها، آب گرفتگی معابر، جاری شدن روان آب در مسیل ها و احتمال برخورد صاعقه، از اتراق در مجاور رودخانه ها، دره ها و مسیل ها اجتناب کنند.

ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد امروز پنجشنبه، در پی باراش شدید در تهران و رانش زمین، سیل در منطقه امامزاده داوود (ع) در شمال پایتخت جاری شد و حجم زیادی از گل و لای را در این منطقه و روستاهای اطرف برجای گذاشت.

بر اثر این سیلاب تاکنون  ۶ نفر جان خود را از دست داده‌ و ۹ نفر مصدوم شده اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha