۶ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۱۲
کد خبرنگار: 1936
کد خبر: 84836759
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

وزیر آموزش و پرورش با خانواده شهیدان حاجی‌بابایی دیدار کرد

همدان-ایرنا- «یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش روز پنجشنبه همزمان با سفر رییس جمهور به استان همدان با خانواده های شهیدان حاجی‌بابایی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وزیر آموزش و پرورش در این دیدار گفت: حضور در جمع خانواده های معظم شهدا افتخاری برای ما مسئولان است و انگیزه ما را برای خدمت به جامعه مضاعف می کند. 

در این دیدار که مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاونین پرورشی و سواد آموزی و رییس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان نیز حضور داشتند، از خانواده این شهیدان گرانقدر تجلیل شد. 

گفتنی است سردار شهید علیرضا حاجی‌بابایی سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان و سردار شهید ابوالقاسم حاجی‌بابایی سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ به شهادت رسیدند. 

پدر بزرگوار این ۲ شهید والامقام نیز از جانبازان دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، با استقبال رسمی آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان وارد فرودگاه همدان شد.

خبرها و گزارش های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha