برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی استان همدان با حضور رییس جمهور رونمایی شد

همدان-ایرنا - برش استانی سند ملی نقشه مهندسی فرهنگی استان همدان روز پنج‌شنبه در شورای اداری استان که با حضور رییس جمهور، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و جمعی از اعضای هیات دولت برگزار شد، رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار  ایرنا، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این آیین گفت: سند مهندسی فرهنگی یک سند ملی برای عرصه های فرهنگی کشور با رویکردی اسلامی، ایرانی و با نگاهی تمدنی به تمدن نوین اسلامی است.

حجت الاسلام سعید رضا عاملی افزود: برش استانی از دل مسائل استان بیرون می‌آید، بنابراین سندی بومی است که مسوولان ستادی دخالتی در تدوین آن ندارند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اجرای سند مهندسی فرهنگی تاکید جدی دارند، تصریح کرد: این سند در هفت استان کشور تدوین و رونمایی شده است که همدان هشتمین استان کشور در این زمینه است.

به گفته وی، براساس تاکید رییس جمهور تا پایان سال جاری این سند فرهنگی باید در تمامی استان های کشور تصویب و رونمایی شود.

جلسه شورای اداری استان همدان همزمان با سفر استانی دولت و با حضور رییس جمهور و جمعی از اعضای دولت، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، با استقبال رسمی آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان وارد فرودگاه همدان شد.

سفر به کبودرآهنگ و دیدار با مردم این شهرستان، دیدار عمومی با مردم شهرستان همدان، حضور در پایگاه هوایی شهید نوژه و بازدید از بخش های مختلف آن و دیدار با فرماندهان، پرسنل و خانواده های آنها، دیدار با نخبگان استان همدان از جمله برنامه های امروز رییس جمهور در  سی امین سفر استانی دولت بود.

همچنین جمعی از وزرای دولت به نمایندگی از رییس جمهور به شهرستان های تابعه استان همدان سفر می کنند و ضمن دیدار با مردم و شرکت در جلسات کاری، مسایل و مشکلات منطقه را بررسی و نتیجه کار را در شورای اداری استان به رییس جمهور ارایه می کنند.

خبرها و گزارش‌های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha