فارس کانونی برای خلاقیت‌ها و نوآوری‌های فرهنگی است

شیراز-ایرنا-استاندار فارس با اعتقاد به اینکه استان فارس کانونی برای خلاقیت‌ها و نوآوری‌های فرهنگی شده است، گفت: درصدد هستیم پیشتاز حرکت‌های فرهنگی در کشور باشیم.

به گزارش ایرنا، محمدهادی ایمانیه شامگاه پنجشنبه در شورای فرهنگ عمومی استان فارس که با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: نماینده ولی فقیه استان فارس به عنوان یک چهره دانشگاهی و حوزوی توانسته جمعی از حوزویان و دانشگاهیان را برای تدوین برش سند توسعه فرهنگی که نمادی از هماهنگی و همکاری سازمان‌های مختلف است گردهم جمع کند که امیدواریم در عمل بتوانیم این برش را اجرا کنیم.

ایمانیه ادامه داد: مشخص شدن زمانبندی اجرای سند، رصد شدن سند و تذکر دادن و راهنمایی سازمان‌های مربوطه از جمله اقداماتی که در حال انجام است.

وی با بیان اینکه استان فارس محل و منشأ برای بسیاری از خلاقیت‌ها و ابتکارات امور فرهنگی و اجتماعی است،گفت: استان فارس می‌تواند در حوزه فرهنگی و اجتماعی پیشتاز حرکت‌های مثبت و جهادی باشد.

استاندار فارس گفت:سپاه فجر استان فارس فعالیتهای قابل توجهی از جمله طرح چهارشنبه‌های طلایی را انجام داده است همچنین طرحی هم برای پاکسازی روستا از اعتیاد دارد که این طرح می‌تواند یک الگوی جهانی باشد.

وی گفت:قرارگاهی تحت عنوان محرومیت‌زدایی به نام مبارک احمدبن موسی (ع) ایجاد شده است تا فعالیتهای عمرانی و فرهنگی در مناطق آسیب‌پذیر دنبال شود.

ایمانیه افزود: اقدامات بسیار خوب و مؤثری نیز توسط سازمان فرهنگی شهرداری شیراز انجام شده است. به عنوان مثال امسال طرح محلات مسجد محور در ۵۰ مسجد آغاز شد.

استاندار فارس گفت: قرارگاهی را در راستای تأکیدات رهبر معظم انقلاب برای صیانت از جمعیت راه‌اندازی کردیم و سازمان‌ها برای افزایش جمعیت و رفع مشکلات کاهش جمعیت پای کار آمدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha