۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۱۸
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84836658
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تجلیل وزیر فرهنگ از خانواده شهید خردسال محمدعلی افشاری در کبودرآهنگ

همدان- ایرنا- «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر استانی دولت مردمی به استان همدان ضمن دیدار با خانواده شهید محمدعلی افشاری که در دوران دفاع مقدس در حادثه بمباران سایت سوباشی کبودراهنگ به شهادت رسید، از پدر ایثارگر این شهید خردسال تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وزیر فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی در این دیدار که در فضایی صمیمانه صورت گرفت، تجلیل و تکریم از خانواده شهدا را از رویکردهای اصلی وزارت فرهنگ در دوره جدید برشمرد.

اسماعیلی در ادامه به ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس و شهدای سوباشی پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهید محمدعلی افشاری هشتم اردیبهشت ۱۳۶۱ در شهرستان کبودرآهنگ به دنیا آمد و پنجم مرداد ۱۳۶۷ در بمباران هوایی سایت رادار سوباشی واقع در شهرستان کبودرآهنگ بر اثر اصابت ترکش و در سن هفت سالگی به شهادت رسید.

گفتنی است، ادای احترام به مقام شهدای گلزار شهدای کبودرآهنگ، حضور در مراسم سخنرانی رییس جمهور در جمع مردم کبودراهنگ،  دیدار با امام جمعه کبودرآهنگ، دیدار با خانواده شهید محمدعلی افشاری، دیدار چهره به چهره با مردم در میز خدمت و حضور و سخنرانی در شورای اداری شهرستان کبودرآهنگ از برنامه‌های سفر یک روزه محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ به شهرستان کبودرآهنگ بود.

آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد.

آیین استقبال رسمی از رییس جمهور با حضور آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در فرودگاه همدان برگزار شد.

همچنین جمعی از وزرای دولت به نمایندگی از رییس جمهور به شهرستان‌های تابعه استان همدان سفر می‌کنند و ضمن دیدار با مردم و شرکت در جلسات کاری، مسایل و مشکلات منطقه را بررسی و نتیجه کار را در شورای اداری استان به رییس جمهور ارایه می‌کنند.

خبرها و گزارش‌های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha