معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: عده‌ای به دنبال ناامید کردن مردم هستند

شیراز- ایرنا- معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: عده‌ای به دنبال ناامید کردن مردم هستند و می‌گویند که اقدامی در کشور صورت نمی‌گیرد در حالی که چنین نیست و دولت شبانه روز مشغول کار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد حسینی، پنجشنبه در نخستین یادواره ملی سرداران، امیران و سه هزار شهید قشقایی کشور در شیراز افزود: امیدواریم این روحیه انقلابی در تمام سطوح مدیریتی کشور حفظ شود و دست در دست هم اقدامات بزرگی انجام دهیم که شرمنده شهدا نباشیم.
وی ادامه داد: ما امروز در مرحله‌ای هستیم که مشکلات معیشتی و گرفتاری‌هایی وجود دارد اما کار به گونه‌ای پیش می‌رود که در کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت بتوانیم شرایط اقتصادی بهتری را در کشور تجربه کنیم.
او اظهار داشت: امروز انضباط مالی در کشور ایجاد شده و پروژه‌های بسیاری یکی پس از دیگری به سرانجام می‌رسد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور، با اشاره به سفرهای استانی هیات دولت بیان کرد: طی کمتر از یک سال اخیر رییس جمهور و هیات دولت به جز استان کرمان به تمام استان های کشور سفر کرده اند و هفته آینده که سفر هیات دولت به کرمان نیز انجام شود کل کشور را دولت در کمتر از یک سال سفر داشته، کمبودها را از نزدیک بررسی کرده و در امروز نیز کارها یکی پس از دیگری عملیاتی و اجرایی می شود.
حسینی گفت: در مقطعی بسیاری از پروژه ها متوقف بود و یک رکود بر کشور حاکم بود اما امروز به واسطه اقداماتی که در این دولت آغاز شده یک نشاط و شادابی در کشور در حال شکل گیری است.
وی ادامه داد: مردم باید امیدوار باشید، رهبر معظم انقلاب فرمودند که دولت کارهای مهمی در زمینه اقتصاد در پیش دارد و همه اعم از قوا و دستگاههای مختلف و آحاد مردم باید کمک کنند که دولت بتواند به این نتایج دست پیدا کند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور، با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور آمریکا به منطقه گفت: هدف آنها از این سفر ایجاد وحدت در منطقه علیه کشور ایران و ایجاد ناتو خاورمیانه و همچنین تامین انرژی برای خودشان برای فصل سرما بود.
حسینی افزود: اما دیدیم که رئیس جمهور آمریکا از این سفر دست خالی بازگشت و برخی رسانه‌های کشورهای عربی تنها دستاورد این سفر را ابتلای بایدن به کرونا دانستند.
وی اضافه کرد: بلافاصله بعد از این سفر شاهد حضور رئیس جمهور روسیه و ترکیه در کشورمان بودیم که رئیس جمهور روسیه در این سفر اعلام کرد که حاضریم تا ۴۰ میلیارد دلار در ایران سرمایه گذاری کنیم، سرمایه گذاری که در تاریخ کشورمان در چنین حجمی بی‌سابقه است.
او اظهار داشت: در مقطعی که برجام احیا شد چند شرکت خارجی در کشورمان حضور پیدا کردند اما بلافاصله پس از اینکه ترامپ از برجام خارج شد آن شرکت ها نیز ایران را ترک کردند اما امروز گشایش هایی در حال اتفاق است که نتایج مطلوب و ملموسی به دنبال خواهد داشت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور صبح پنجشنبه با هدف شرکت در نخستین یادواره ملی سرداران، امیران و سه هزار شهید قشقایی کشور در شیراز، وارد استان فارس شد.

وی در آغاز این سفر به دیدار آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز رفت.

حسینی قرار است در سفر به شیراز، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس که بعدازظهر پنجشنبه در دفتر امام جمعه شیراز برپا خواهد شد، حضور یابد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha