رییس سازمان محیط زیست: اجازه گسترش فعالیت به صنایع آلاینده را نمی‌دهیم

همدان- ایرنا- رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: براساس سیاست های اصولی دولت، تحت هیچ شرایطی اجازه توسعه و گسترش فعالیت صنایع آلاینده در سطح کشور را نخواهیم داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی سلاجقه روز پنج‌شنبه در شورای اداری شهرستان بهار با تاکید بر ضرورت افزایش و ارتقای شاخص های زیست محیطی، افزود: صندوق محیط زیست همواره برای کمک به واحدهای صنعتی دارای آلودگی ها برای رفع مشکل کمک می کند تا نواقص مرتبط با آلایندگی خود را رفع کنند.

وی اظهار داشت: سفرهای استاین رییس جمهور در واقع شتاب بخش روند اجرای طرح های نیمه تمام است و برهمین اساس هیچ طرح جدیدی در سفرها آغاز نمی شود بلکه محور اصلی تکمیل پروژه های تعطیل و نیمه تمام است.

به گفته سلاجقه، مسایل و مشکلات مرده کاملا مشهود و قابل درک است ولی با این وجود و کوچکتر شدن سفره ها، مردم همچنان استوار پای نظام ایستاده اند اما همگان بدانند که دولت با تمام توان و شبانه روز در حال خدمت برای رفع مشکلات و بهبود شرایط مردم است.

معاون رییس جمهور گفت: در همین مدت، مرحله اول این گردنه سخت موضوع مشکلات اقتصادی ناشی از سیاست های گذشته است که در آینده شرایط بسیار بهتری و روزگاری خوشی در انتظار کشور است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان نیز دراین جلسه گفت: توسعه صنعتی شهرستان بهار آغاز شده و تداوم این روند مستلزم دانش بینان شدن و به روز کردن عملکردها است.

سیده مریم محمدی افزود: توسعه پایدار باید همراه با حفظ منابع طبیعی و محیط زیست باشد که دراین زمینه نقش شرکت های دانش بنیان بسیار مهم اثربخش است.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست به عنوان نماینده رییس جمهور در سفر استانی دولت به همدان، به شهرستان بهار رفته است.

آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد.

آیین استقبال رسمی از رییس جمهور با حضور آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در فرودگاه همدان برگزار شد.

همچنین جمعی از وزرای دولت به نمایندگی از رییس جمهور به شهرستان های تابعه استان همدان سفر می کنند و ضمن دیدار با مردم و شرکت در جلسات کاری، مسایل و مشکلات منطقه را بررسی و نتیجه کار را در شورای اداری استان به رییس جمهور ارایه می کنند.

خبرها و گزارش های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha