۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۵۴
کد خبرنگار: 1258
کد خبر: 84836411
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سیلاب به بخشی از اراضی کشاورزی و گلخانه‌ای پاکدشت خسارت وارد کرد

پاکدشت- ایرنا - بخشدار مرکزی پاکدشت گفت: بارش شدید باران بامداد امروز در بخش‌های مختلف شهرستان پاکدشت، به بخشی از اراضی کشاورزی و گلخانه‌ای بخش مرکزی این شهرستان خسارت وارد کرد.

سعید فکری روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:بارش شدید باران که از ساعت ۲ بامداد پنجشنبه در بخش‌های وسیعی از مناطق پاکدشت آغاز شد و باعث جاری شدن سیلاب در بخش‌هایی از روستای حمامک از توابع بخش مرکزی شد.

وی اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته، اعضای ستاد مدیریت بحران بخشداری مرکزی با بسیج کلیه امکانات و استفاده از تجربه سال‌های گذشته در مناطق سیل‌خیر، آمادگی کامل برای مقابله با هر گونه بحران داشته و تلاش کردند تا در صورت بروز سیلاب از ورود آن با مناطق مسکونی پیشگیری کنند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه این سیلاب با اقدامات صورت گرفته هیچ گونه تلفات انسانی به همراه نداشت ولی به دلیل ورود آب به اراضی کشاورزی و گلخانه‌ای مسیر مسیل رودخانه، به این سازه‌ها آسیب‌هایی وارد شد که از سوی کارشناسان میزان خسارات وارده در حال بررسی است.

فکری تصریح کرد: با وقوع سیلاب، برق بخشی از روستا قطع شده بود که با هماهنگی بخشداری، دهیاری و  اعضای شورای اسلامی و همکاری اداره برق، این مشکل نیز بلافاصله مرتفع گردید.

سیلاب به بخشی از اراضی کشاورزی و گلخانه‌ای پاکدشت خسارت وارد کرد


بخشدار مرکزی پاکدشت گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در سطح روستاهای بخش مرکزی وجود ندارد و شرایط در منطقه به صورت کاملا عادی است.

شهرستان پاکدشت به دلیل واقع شدن در ضلع جنوبی ارتفاعات موسوم به چهل قز و سنگتراشان، همواره در خطر وقوع سیلاب قرار دارد و واقع شدن محور مواصلاتی امام رضا در این شهرستان، مقابله با سیلاب و آبگرفتگی را اهمیت بیشتری برخوردار می‌کند.

پاکدشت با دو بخش مرکزی و شریف‌آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha