بیش از ۸۰  درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید  استان اصفهان اجرایی شده است 

اصفهان- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: بر اساس آمار مرکز فوریت‌های کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان، حدود ۸۰ تا ۸۵ درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان در بخش‌های بانکی و غیر بانکی، اجرایی شده است.

امیررضا نقش روز پنجشنبه در حاشیه دویست و دوازدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در استانداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از زمان استقرار دولت سیزدهم تا کنون بیش از ۸۰ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان اصفهان برگزار شده و حدود هزار و ۳۰۰ پرونده مورد بررسی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: رصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بانکی و غیر بانکی پس از برگزاری جلسات تا حصول نتیجه مورد رصد و بررسی قرار می گیرد تا در صورت وجود مشکل و نیاز به پیگیری مجدد، اقدامات لازم انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان اظهار داشت: هر هفته ۲ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار می‌شود که در هر جلسه بین ۲۰ تا ۳۰ پرونده مورد بررسی قرار می گیرد.  

وی اضافه کرد: در جلسه امروز پرونده ۲۵ نفر از متقاضیانی که موانع و مشکلاتی در مورد مباحث زیست محیطی با سازمان محیط زیست داشتند، بررسی شد و مصوبات خوبی با همکاری این سازمان حاصل شد.

 نقش ابراز امیدواری کرد که با رفع این موانع و مشکلات شاهد ادامه روند تولید و یا تاسیس این واحدهای صنعتی در استان باشیم.

به گزارش ایرنا، در دویست و دوازدهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که روز پنجشنبه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در استانداری برگزار شد ۲۵ مورد از مسائل حوزه سازمان محیط‌ زیست استان بررسی و به مشکلات آنها رسیدگی شد.

تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان‌ها یکی از برنامه‌های اقتصادی دولت برای خارج کردن واحدهای تولیدی از رکود و حل مشکلات آنها در بخش‌های مختلف است.
اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت، ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha