سلاجقه: سفرهای استانی رییس جمهور زمینه ساز رفع مشکلات مردم است

همدان- ایرنا- معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت زمینه و شرایط مناسب برای رفع مسایل و مشکلات مردم را به صورت دقیق و کارشناسی فراهم می کند.

به گزارش روز پنج شنبه خبرنگار ایرنا، علی سلاجقه که در جریان سفر دولت به استان همدان به عنوان نماینده رییس جمهور به شهرستان بهار رفته است، افزود: سفرهای رییس جمهور اقدامی عملیاتی و میدانی برای بررسی مشکلات مردم و همچنین طرح های نیمه تمام شهرستان ها است که موجب آشنایی از نزدیک و دقیق مدیران ارشد با مسایل و نیازها می شود.

وی اظهار داشت: پایان این سفرها با پیگیری دقیق و مستمر مسائل احصا شده همراه است که یکی از نتایج آن تامین و اختصاص اعتبار موردنیاز به دستگاه های استانی برای اتمام طرح های نیمه تمام است.

سلاجقه گفت: پس از احصا موضوعات و مسائل موجود در سطح شهرستان ها، موضوعات در شورای اداری استان مطرح و با حضور رییس جمهور و وزرای مربوطه بررسی و در خصوص آنها تصمیم گیری می شود.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا، زیارت مرقد آیت الله بهاری، دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور در جلسه شورای اداری و بازدید چند طرح عمرانی از جمله برنامه‌های رییس سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در شهرستان بهار است.

شهرستان بهار با ۱۱۹ هزار نفر جمعیت، سه بخش، ۶ دهستان و ۷۷ روستا در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان واقع شده است.

آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد.

آیین استقبال رسمی از رییس جمهور با حضور آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در فرودگاه همدان برگزار شد.

همچنین جمعی از وزرای دولت به نمایندگی از رییس جمهور به شهرستان های تابعه استان همدان سفر می کنند و ضمن دیدار با مردم و شرکت در جلسات کاری، مسایل و مشکلات منطقه را بررسی و نتیجه کار را در شورای اداری استان به رییس جمهور ارایه می کنند.

خبرها و گزارش های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha