وزیر بهداشت به عنوان نماینده رییس جمهور وارد شهرستان درگزین شد

همدان- ایرنا- «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان نماینده تام الاختیار رییس جمهور، روز پنج‌شنبه و در جریان سفر استانی دولت به استان همدان، وارد شهرستان درگزین شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ بررسی شرایط حوزه سلامت و تقویت عملکرد حوزه بهداشت و درمان در راستای خدمت رسانی بهینه به مردم از جمله اهداف و برنامه های وزیر بهداشت در سفر به شهرستان درگرین است.

عین اللهی در آغاز این سفر با استقبال رسمی فرماندار و جمعی از مقامات محلی وارد شرستان درگزین شد و سپس با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

وزیر بهداشت به عنوان نماینده رییس جمهور وارد شهرستان درگزین شد

وزیر بهداشت در ادامه از مرکز جامع سلامت روستای درجزین و پروژه در حال احداث ساختمان جدید این مرکز بازدید و شرایط فعالیت و خدمت رسانی این مرکز را با امکانات و تجهیزات موجود بررسی کرد.

براساس برنامه ریزی انجام شده، وزیر بهداشت در جلسه شورای اداری شهرستان درگزین نیز شرکت خواهد کرد.

وزیر بهداشت به عنوان نماینده رییس جمهور وارد شهرستان درگزین شد

شهرستان درگزین با حدود ۳۷ هزار نفر جمعیت دارای ۲ بخش مرکزی و شاهنجرین، ۲ شهر و ۳۸ روستا است.

آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد.

آیین استقبال رسمی از رییس جمهور با حضور آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در فرودگاه همدان برگزار شد.

همچنین جمعی از وزرای دولت به نمایندگی از رییس جمهور به شهرستان های تابعه استان همدان سفر می کنند و ضمن دیدار با مردم و شرکت در جلسات کاری، مسایل و مشکلات منطقه را بررسی و نتیجه کار را در شورای اداری استان به رییس جمهور ارایه می کنند.

خبرها و گزارش های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha