۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱:۳۳
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 84835920
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آذرخش ، بخشی از برق استان البرز را قطع کرد

۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱:۳۳
کد خبر: 84835920
آذرخش ،  بخشی از برق استان البرز را  قطع کرد

کرج - ایرنا- شرکت توزیع برق استان البرز اعلام کرد: به علت وقوع رعدو برق و بارش شدید باران ، شبکه برق شهرستان های کرج وفردیس این استان از اواخر شامگاه چهارشنبه قطع شده که بخشی از آن برطرف شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا از مرکز اطلاع رسانی شرکت توزیع برق استان البرز ، در پی وقوع رعد و برق ،پنج  پست و خطوط فشار قوی مربوط به برق رسانی مناطق کرج و فردیس دچار قطعی شدند که مسوولان و کارشناسان مربوطه بلافاصله پیگیر برطرف کردن قطعی تا حصول نتیجه و تامین برق پایدار همه شهروندان عزیز می باشند.

همچنین رییس مرکز مدیریت بحران استانداری البرز اعلام کرد: با توجه به وقوع رعدو برق و باد شدید، برای پیشگیری از خسارت ، بخشی از برق این استان شامگاه چهارشنبه تا بامداد پنجشنبه به مدت حدود یک ساعت قطع شد.

محمدرضا فلاح نژاد بامداد پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بارش شدید باران همراه با رعد وبرق  و وزش باد در مناطق کوهستانی البرز به ویژه در بخش آسارا واقع در حاشیه جاده کرج - چالوس از شامگاه چهارشنبه آغاز و تااکنون ادامه دارد.

وی بیان داشت : تاکنون گزارشی از وقوع سیلاب و حوادث طبیعی در استان البرز دریافت نشده است.

فلاح نژاد گفت : طبق پیش بینی ها بارش های رگباری همراه با رعدوبرق تا شنبه هفته آینده در استان البرز ادامه دارد و دستگاه های اجرایی و امدادی استان البرز در حالت آماده باش هستند.

همچنین مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج به خبرنگار ایرنا گفت : قطعی برق سبب گرفتاری تعدادی از شهروندان در آسانسورها شده است.

محمد جمشیدی به خبرنگار ایرنا گفت : تیم های آتش نشانی بلافاصله به کمک افراد گرفتار در آسانسورها شتافتند.

هواشنناسی البرز روز چهارنشبه به نسبت به وقوع وزش باد شدید و گردوخاک و بارش تندری و احتمال بارش تگرگ در ارتفاعات استان هشدار داد و اعلام داشت : این وضعیت جوی تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد.

همچنین وزش باد شدید و باران حدود ساعت یک بامداد پنجشنبه کلانشهر کرج را درنوردید .

تاکنون گزارشی از خسارات احتمالی بارش های کوهستانی و باد شدید در استان البرز دریافت نشده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha