دستگیری باند سارقان مسلح موتورسیکلت در همدان

همدان. ایرنا- فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری باند سارقان مسلح موتورسیکلت و کشف ۵۰ دستگاه انواع موتورسیکلت، ۱۲ قبضه کلت و ۳۳۰ عدد تیر جنگی خبر داد.

به گزارش بامداد پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "سلمان امیری"، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهر همدان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با بکارگیری شگردهای پلیسی و بهره گیری از تمامی امکانات درون و برون سازمانی در کمتر از یک هفته، سارقان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: متهم در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات فنی، به ۵۰ فقره سرقت موتورسیکلت در همدان اعتراف کرد و در بازرسی از خودرو وی، تعدادی ادوات سرقت از جمله دیلم، سنگ فرز و غیره کشف شد.

امیری افزود: در این رابطه پس از انجام تحقیقات میدانی گسترده سرانجام، خریدار اصلی اموال مسروقه و فروشندگان سلاح جنگی دستگیر و ۵۰ دستگاه انواع موتورسیکلت، ۱۰ قبضه سلاح جنگی، ۲ قبضه سلاح شکاری و ۳۳۰  عدد فشنگ جنگی از آن ها کشف شد.

وی یکی از دلایل سرقت این موتورسیکلت ها را رعایت نکردن اصول امنیتی و حفاظتی توسط صاحبان آنان عنوان کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha