۵ مرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۴۹
کد خبرنگار: 1269
کد خبر: 84835889
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ایستگاه‌های سیار هواشناسی در سراسر استان اصفهان مستقر شده است

اصفهان-ایرنا-مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ایستگاه‌های سیار هواشناسی به منظور پیش بینی هوا و بارش ها در سراسر استان مستقر شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، منصور شیشه فروش شامگاه چهارشنبه در اعلام مصوبات ستاد مدیریت بحران استان اصفهان افزود: استقرار ایستگاه های سیار هواشناسی در ارائه آنلاین وضعیت هوایی و جویی به مرکز و تصمیم گیری ها موثر خواهد بود.

وی بیان کرد: این اقدام در مناطقی که فاقد ایستگاه هواشناسی و دارای شرایط خاص هستند صورت گرفته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: سایت های گردشگری استان در دو روز هفته آینده تعطیل بوده و در مرکز استان نیز محدودیت هایی برای پارک ناژوان و صفه پیش بینی شده و مردم هم در این راستا همکاری کنند.

وی لای روبی و بازگشایی رودخانه ها و کانال های انتقال آب در شهرستان ها توسط شهرداری، دهیاری و شرکت آب منطقه ای را از جمله اقدامات صورت گرفته در روز چهارشنبه اعلام کرد و اظهارداشت: این اقدام به موقع مانع از بروز مشکل آبگرفتگی خواهد شد.

شیشه فروش رفع نقاط خطر پذیر در اسرع وقت و نظارت بر روند انتقال آب را از دیگر مصوبات ستاد مدیریت بحران استانداری در شامگاه چهارشنبه بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد: توقف در مجاورت رودخانه ها و محل های انتقال آب و همچنین سفرهای غیرضروری باعث بروز حوادث و خسارت خواهد شد که مردم استان اصفهان در راستای کاهش تلفات و خسارت ها همکاری کنند.

به گزارش ایرنا،سازمان هواشناسی در هشداری به کشاورزی از تداوم بارش‌های تابستانی و مونسونی در جنوب شرق، شمال و غرب کشور خبر داد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha