۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۲۹
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84835712
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار:مسیر هرگونه تخلف در چرخه تولید تا توزیع در گیلان باید بسته باشد

رشت-ایرنا- استاندار گیلان با بیان اینکه مسیر تخلف در چرخه تولید تا توزیع کالاهای اساسی از جمله آرد باید بسته باشد، تصریح کرد: مردمی کردن اقتصاد، برنامه عملیاتی دولت در راستای رضایتمندی آحاد جامعه است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری گیلان؛ اسدالله عباسی عصر امروز (چهارشنبه) در جلسه کارگروه آرد و نان گیلان، اظهار کرد: فرمانداران نمایندگان تام الاختیار استاندار در شهرستان‌ها و مسئول مستقیم اجرای برنامه های راهبردی دولت سیزدهم در راستای خدمت صادقانه به مردم هستند.

وی با تاکید بر اینکه رضایتمندی مردم، اولویت امور مسوولان در دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی است، افزود: به منظور مقابله با سودجویان قاچاق آرد، باید نظارت بر چرخه تولید تا توزیع بیش از بیش تقویت شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه مسیر تخلف در چرخه تولید تا توزیع کالاهای اساسی از جمله آرد باید بسته باشد، نظارت جدی در این حوزه را از تکالیف فرمانداران برشمرد.

عباسی هدفمندی یارانه آرد و نان را طرحی برای کاهش قاچاق خواند و گفت: با برنامه ریزی دقیق در توزیع عادلانه آرد براساس تقاضاهای بررسی شده و نظارت جدی و نیز با راه اندازی سامانه مرکزی ، شاهد حذف پدیده شوم قاچاق آرد و نیز افزایش کیفیت نان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در خصوص تامین گندم و آرد در گیلان هیچگونه کمبودی وجود ندارد، تصریح کرد: این محصول به اندازه کافی در استان ذخیره شده و براساس برنامه توزیع می‌شود.

 عباسی اظهار کرد: مردمی کردن اقتصاد، برنامه عملیاتی دولت سیزدهم در راستای رضایتمندی آحاد جامعه است که تاکنون به حمد الهی موجب یاس و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha