۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۲۳
کد خبر: 84835686
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

آمانوف پِلی‌مِیکر احتمالی استقلال در لیگ بیست‌ودوم

تهران- ایرنا- هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال به احتمال فراوان در لیگ بیست‌ودوم مرد اول خط میانی استقلال خواهد بود.

به گزارش ایرنا، یکی از نیازهای استقلال جذب یک هافبک بازیساز و باکیفیت است اما به نظر می‌رسد با توجه به شرایطی که اخیرا به وجود آمده این مساله منتفی شود.

جذب محمد محبی یکی از خواسته‌های مهم ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال است و در صورت انجام این انتقال، دغدغه‌های سرمربی پرتغالی در پست وینگر رفع می‌شود اما پیچیده شدن روند جذب این بازیکن شاید او را از پیراهن آبی دور کند.

برنامه استقلال این بود که با جذب محبی یک پلی‌مِیکر خارجی نیز در سبد خرید تیم قرار بگیرد اما اگر این اتفاق نیفتد، باشگاه به دنبال جذب یک وینگر باکیفیت خواهد رفت و درنتیجه خرید هافبک پلی‌میکر منتفی می‌شود.

البته در این مورد جای نگرانی نیست چرا که کادرفنی استقلال با شناخت از عزیزبک آمانوف، روی او حساب ویژه‌ای باز کرده است. حتی در صورت خرید یک پلی‌میکر هم آمانوف نقش مهمی در تریکب استقلال داشته و این موضوع را از نوع تمرینات می‌توان تشخیص داد.

هافبک ازبک استقلال در فصل گذشته چندان دیده نشد اما او توانایی‌های زیادی دارد که حالا با حضور سرمربی پرتغالی امیدوار است فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند و به این ترتیب ممکن است آمانوف به عنوان هافبک بازیساز و طراح تیم در میانه زمین به میدان برود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha