۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۰۰
کد خبرنگار: 2182
کد خبر: 84835492
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار جوانرود: ۸۴۶ واحد در قالب نهضت ملی مسکن در دست ساخت است

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار جوانرودبا بیان اینکه ساخت اقدام ملی مسکن در این شهرستان از اولویت های اساسی است گفت: اکنون ۸۴۶ واحد مسکونی در این شهرستان در دست ساخت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «سعدی نقشبندی» روز چهارشنبه در سومین جلسه ستاد مسکن با تاکید بر اینکه اجرای طرح ملی مسکن ایجاد اشتغال را به دنبال دارد، افزود: ساخت این واحدها به صورت مستمر و با جدیت پیگیری می شود.

وی به نگرانی ها در مورد نهضت ملی مسکن در شهرستان جوانرود اشاره کرد و اظهار داشت: تثبیت مالکیت زمین از مهمترین نگرانی ها است که اگر این مشکل برطرف شود محدودیتی از لحاظ تامین زمین در شهرستان جوانرود وجود نخواهد داشت.

فرماندار جوانرود یادآور شد: هزینه خاکبرداری با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه از دیگر مشکلاتی است اگر این مشکل هم حل نشود هزینه گزافی بر متقاضیان نهضت ملی مسکن تحمیل خواهد شد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: عملیات ۸۴۶ واحد نهضت ملی مسکن در دو فاز یک و دو در شهرستان جوانرود در حال اجراست که فاز اول آن در قالب ۲۴۶ واحد در

۲.۵هکتار شروع شده و فاز دوم نیز ۶۰۰ واحد در ۱.۵ هکتار زمین برای آن تهیه شده و در حال آماده سازی است.

«شمس‌الله خدادادی» به افزایش هزینه خاکبرداری در واحدهای مسکن ملی شهر جوانرود اشاره کرد و افزود: پیگیرهای لازم در این زمینه برای کاهش هزینه های خاکبرداری انجام گرفته اما به نتیجه نهایی نرسیده ایم اما تصمیم گرفته ایم بخشی از این هزینه ها را از طریق ماشین آلات بنیاد مسکن جبران کنیم.

وی اظهار داشت: هشت هزار نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در شهرستان جوانرود ثبت نام کرده اند که ۲ هزار و ۵۰۰ نفر تایید نهایی و یک هزار و ۷۷۷ نفر تاکنون واجدشرایط شناخته شده اند.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha