۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 84835234
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

البرز میزبان مسابقات قهرمانی تکواندوی بسیج کشور است

کرج - ایرنا - مسوول کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی تکواندوی بسیج کشور گفت: استان البرز در روزهای ۱۰ و ۱۱ مرداد ماه جاری ، میزبان مسابقات قهرمانی تکواندوی بسیج کشور در 2 رشته کیوروگی و پومسه خواهد بود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، رحیم اسفندیاری افزود:  در مسابقات قهرمانی تکواندوی بسیج کشور ورزشکاران ۲۹ استان کشور با یکدیگر به رقابت می پردازند و منتخبین برای مسابقات ارتش های جهان انتخاب می شوند.

وی البرز را یکی از استان های بسیار فعال و دارای نام و نشان در رشته تکواندو و به نوعی پایتخت این رشته عنوان کرد و اظهار داشت: این استان خاستگاه قهرمانان بزرگی در رشته تکواندو است، به همین دلیل میزبانی این مسابقات که در مجتمع آموزش عالی امام خمینی (ره) جهاد کشاورزی واقع در محمدشهر کرج برگزار می شود، به باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت استان البرز و مجموعه سپاه واگذار شد.

مسوول کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی تکواندوی بسیج کشور با اشاره به اینکه در روز ۱۰ تیر ورزشکاران خانم و در روز ۱۱ تیر نیز ورزشکاران آقا با یکدیگر به رقابت می پردازند، از حضور ۴۰۰ نفر از آقایان و ۴۰۰ نفر از بانوان در این مسابقات خبر داد و گفت: تکواندو یکی از رشته های پردرگیری و پربرخورد است، به همین دلیل ورزشکاران این رشته، از ادوات خوبی از جمله کلاه، آرنج بند و زانوبند استفاده می کنند.

اسفندیاری با بیان اینکه قطع به یقین، شرکت کنندگان در این مسابقات از آمادگی و سلامت جسمانی بالایی برخوردار هستند، افزود: در زمان حاضر، تیم استان البرز مانند سایر استان ها، در اردو و در حال تمرین هستند و از تاریخ ۱۰ مرداد وارد کمپ مسابقات می شوند. امید است استان البرز حق میزبانی را به خوبی ادا کند و بتواند در رشته تکواندو نیز کسب سکو کند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha