۶ مرداد ۱۴۰۱، ۷:۰۰
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 84835130
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آمادگی  بسیج برای  راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در البرز

کرج - ایرنا - رییس بسیج جامعه پزشکی استان البرز گفت:  در صورت بالارفتن آمار ابتلا به ویروس کرونا همچون پیک های گذشته، آمادگی راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در این استان وجود دارد.

دکتر علی جمال محمدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اکنون تمام ۳۵ مرکز جامع سلامت استان زیر بار پوشش واکسیناسیون قرار دارند و این آمادگی در بسیج و سپاه وجود دارد که همچون پیک های گذشته شیوع کرونا، مراکز واکسینایون را راه اندازی کنند.

وی در ادامه به ارایه عملکرد بسیج جامعه پزشکی در دهه امامت و ولایت پرداخت و اظهار داشت: در این ایام درمانگاه صحرایی در منطقه ملک آباد کرج متشکل از خدمات درمانی جراحی عمومی، زنان، داخلی، عفونی، دندانپزکشی و چشم پزشکی راه اندازی شد.

وی گفت: برای نخستین بار در خدمات رایگان پزشکی ۳۵ فرزند خانواده های بی بضاعت از سن چند روزه تا ۱۱ ساله مورد جراحی ختنه قرار گرفتند.

جمال محمدی افزود: همچنین به غیر از راه اندازی این درمانگاه صحرایی ۵۰ تیم بسیج جامعه پزشکی متشکل از پزشک عمومی، پرستار، ماما، بهداشت، تغذیه و روانشناس به مناطق محروم استان اعزام شدند.

وی اظهار داشت: این تیم های پزشکی به سه هزار و ۵۰۰ نفر خدمات رایگان پزشکی ارایه کردند.

رییس بسیج جامعه پزشکی استان البرز همچنین با اشاره به ارایه خدمات و دوره های آموزشی برای افزایش جمعیت و فرزندآوری، گفت: یکی از برنامه ها برای زوج های نابارور محروم و کم برخوردار معرفی آنان به مراکز درمانی مربوطه می باشد تا به صورت رایگان تحت درمان قرار بگیرند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha