۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۳۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84835050
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

میز ارتباط مردمی وزارت ورزش و جوانان در همدان آغاز بکار کرد

همدان- ایرنا- میز ارتباطات مردمی دستگاه‌های حوزه وزارت ورزش و جوانان در استان همدان در آستانه سفر استانی رئیس جمهور به این استان با حضور نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «سیدمحمد پولادگر» معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و نماینده تام الاختیار وزیر ورزش امروز چهارشنبه در میز ارتباطات مردمی این وزارتخانه در دستگاه ورزش استان همدان حضور یافت.

«سید محمد پولادگر» معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به همراه «عباسعلی اکبری» مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان در این سفر ۲ روزه ضمن بررسی درخواست‌های جامعه ورزش و جوانان استان، رسیدگی به مطالبه آنان را در دستور کار دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در حاشیه برپایی میز ارتباط مردمی بر ضرورت تکریم و ارتباط هرچه بیشتر با مردم به خصوص جامعه ورزش و جوانان در راستای رفع مشکلات و دغدغه مندی‌ها تاکید کرد.

«علی حقیقی» افزود: مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان همسو با سیاست‌های عالی دولت سیزدهم با بهره گیری از رهنمودهای مقام عالی دولت در استان هرآنچه در توان دارد در توسعه و رشد ورزش تلاش خواهد کرد.

میز ارتباط مردمی وزارت ورزش و جوانان در همدان آغاز بکار کرد

وی با اشاره به آماده‌سازی سالن ۶ هزار نفری سردار شهید قاسم سلیمانی برای دیدار مردمی رییس جمهور گفت: تمهیدات لازم برای انجام این مراسم باشکوه انجام شده است و به طور قطع جامعه ورزش نیز حضوری گسترده در این برنامه خواهد داشت.

آیت الله رییسی رییس جمهور در سی امین سفر استانی دولت فردا پنج شنبه ۶ مردادماه جاری به دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان سفر می‌کند.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور در چندماهه اخیر و از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ضمن یک سفر به شهرستان‌های استان تهران، به ترتیب به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اردبیل، سمنان، زنجان، لرستان، یزد، قم، هرمزگان، گیلان، گلستان، مازندران، خراسان رضوی، البرز، قزوین، آذربایجان غربی، خوزستان (سفر سرزده به آبادان / ‏‬ متروپل) ، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خراسان شمال، کردستان، کرمانشاه و مرکزی سفر کرده است.

استان همدان سی امین مقصد سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت است.

خبرها و گزارش‌های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha