ارزیابی مدارس غیر دولتی بر اساس سند تحول انجام می‌شود

مشهد -ایرنا -مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:ارزیابی مدارس غیر دولتی بر اساس نحوه اجرای سند تحول و تحقق ساحت های  شش گانه انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید امیر شوشتری عصر سه‌شنبه در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز آموزشی و پرورش غیردولتی آموزش و پرورش استان افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه نمایش ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مدارس و مراکز در یک فضای رقابتی سازنده می باشد ودر این نمایشگاه از تجربیات یکدیگر در این عرصه بهره‌مند و همچنین نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و به ترمیم آن بپردازند.

وی افزود: شورای هماهنگی مؤسسان مدارس غیردولتی استان خراسان رضوی با همکاری اداره مدارس و مراکزغیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی همچنین با بهره مندی از همراهی موسسان مدارس و مراکز غیر دولتی به برنامه‌ریزی و برگزاری «اولین نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی » اقدام کرده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در خصوص اهداف برگزاری اولین نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز غیردولتی گفت: معرفی دستاوردها و موفقیت‌های بخش غیردولتی در حوزه تعلیم و تربیت، تقویت رویکرد پژوهش محوری و مهارت آموزی در مجموعه مدارس غیردولتی، کمک به توسعه کمی و کیفی مدارس و مراکز غیردولتی و افزایش سهم بخش غیردولتی، ارائه ایده‌های نوین آموزشی و تربیتی در جهت دست­یابی به اهداف متعالی تعلیم و تربیت، تبادل تجربیات مؤسسان و مدیران در امر مدرسه داری و پاسخگویی به نیازهای روز دانش‌­آموزان ومعرفی وارائه خدمات ومحصولات شرکت های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های آموزشی از جمله این اهداف است.

نخستین  نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز آموزشی و پرورش غیردولتی آموزش و پرورش خراسان رضوی از چهارم تاهفتم مرداد ماه در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار برپاست.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha