پناهیان: بوروکراسی از دولت خارج می‌شود

تهران - ایرنا - حجت‌الاسلام علیرضا ‌پناهیان تاکید کرد: برای نخستین بار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بوروکراسی دولتی از دولت خارج می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت‌الاسلام علیرضا ‌پناهیان روز سه‌شنبه در آیین اختتامیه رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران گفت: کار وقتی دست مردم افتاد، باندبازی کنار می‌رود. باید از رئیس جمهور بابت انتصاب دستیار مردمی تشکر کرد برای نخستین بار در تاریخ جمهوری اسلامی بروکراسی دولتی از دولت خارج می‌شود.  

وی اضافه کرد: اما باید درباره مردمی شدن بدنه‌های وزارتخانه‌ها و نهادها سوال کرد که آیا همه چیز به صورت مردمی پیش رفته است؟ اگر این مساله گسترش پیدا کند، دیگر رانتی وجود نخواهد داشت زیرا کار دست مردم است و اقتصاد، مقاومتی شده و مردمی می‌شود.  

 پناهیان گفت: ما پس از دوران دفاع مقدس شاهد بازآفرینی صحنه‌های دفاع مقدس هستیم باید باور کنیم این نمایشگاه و این حرکت، آینده جمهوری اسلامی ایران است شما آینده دعای ندبه و تجلی انتظار هستید.  

وی گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب بر تشکیل حلقه‌های مردمی است اقتصاد مردمی زیر سایه چنین حرکت‌هایی شکل می‌گیرد.  

پناهیان افزود: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضا می کنم از چنین نمایشگاه‌هایی بازدید کنند و قوانینی در حمایت از آنها تصویب کنند اگر نمی توانند از قوه قانون‌گذاری کنار بروند.  

وی تصریح کرد: هنر جایگزین کردن ساختاری است که جلوی فساد را بگیرند هنر مردمی کردن ساختار است متاسفم برای کسانی که در تشکر از شما چیزی نمی‌گویند.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha