۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۰۹
کد خبرنگار: 1811
کد خبر: 84834379
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران سیرجان برای حوادث احتمالی

کرمان - ایرنا- سرپرست فرمانداری سیرجان از آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران شهرستان برای مواجه با حوادث احتمالی ناشی از شدت بارندگی در این شهرستان، خبرداد و گفت : تدابیر لازم برای احتمال وقوع سیل اندیشیده شده است و جای نگرانی وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، علی یعقوبی پور عصر روز سه شنبه از آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران شهرستان برای مواجه با حوادث احتمالی ناشی از شدت بارندگی در این شهرستان، خبرداد و گفت:  جلسات ستاد مدیریت بحران شهرستان به صورت مستمر پیرامون این مسائل و هشدار مدیریت بحران استان در راستای ورود سامانه بارشی به شهرستان، تشکیل شده است.

وی افزود : تدابیر لازم برای احتمال وقوع سیل اندیشیده شده و جای نگرانی وجود ندارد و تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان نیز در آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: ماشین آلات سبک و سنگین امداد رسانی به همین منظور آماده شده است و بخشداران پاریز، بلورد، گلستان، زیدآباد و مرکزی نیز ضمن تشکیل منظم جلسات ستاد بحران در بخش های خود آمادگی کامل دارند در صورت بروز حوادث و بحران ناشی از باران و سیلاب را مدیریت و خدمات رسانی کنند.

یعقوبی پور عنوان کرد: تمامی مدیران ادارات و نهادها در شهرستان حضور دارند و مرخصی های احتمالی هم لغو شده و نهادهای خدمت رسان و امدادگر همانند شهرداری و هلال احمر و برخی شرکت های صنعتی به صورت آماده باش تا پایان وقت مقرر بارش ها، حضور دایم دارند که در صورت بروزمشکلات و حوادث از بحران در منطقه جلوگیری شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha