برنامه بازی‌های نساجی در لیگ بیست‌ودوم

۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۱۴
کد خبر: 84834260
برنامه بازی‌های نساجی در لیگ بیست‌ودوم

ساری – ایرنا – برنامه بازی‌های تیم فوتبال نساجی مازندران در لیگ بیست‌ودوم با برگزاری مراسم قرعه‌کشی این لیگ مشخص شد و نماینده مازندران به قید قرعه در نیم‌فصل نخست هشت بار میزبان است و در هفت مسابقه هم مهمان حریفان خواهد بود.

به گزارش ایرنا، مراسم قرعه‌کشی بازی‌های بیست‌ودومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس عصر دوشنبه سوم مرداد در تهران با حضور نمایندگان باشگاه‌های لیگ برتری برگزار شد و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها برنامه بازی‌های خود را بر اساس قرعه‌کشی دریافت کردند. طبق این قرعه‌کشی نساجی که پنجمین فصل حضورش در لیگ برتر را آغاز خواهد کرد، هشت دیدار از نیم‌فصل نخست مسابقات را میزبان است و هفت مسابقه را باید در زمین حریفان برگزار کند.

نساجی در هفته نخست رقابت‌ها که ۲۱ مرداد برگزار می‌شود باید به مصاف تیم مس رفسنجان برود. تیمی که در فصل گذشته عملکرد مطلوبی داشت و لیگ بیست‌ویکم را با قرار گرفتن در رتبه ششم به پایان رساند.

نماینده مازندران در هفته‌ دوم یکی از دیدارهای سخت فصل را باید در اصفهان برگزار کند؛ این تیم در هفته دوم رقابت‌ها مهمان طلایی‌پوشان سپاهان می‌شود که امسال در فصل نقل‌وانتقالات مهره‌های شاخص داخلی و خارجی و ژوزه مورایس سرمربی سرشناس پرتغالی را جذب کردند. سپاهان در چهار فصل اخیر همواره حریفی سخت برای نساجی بود و عمدتا بازی‌های این دو  تیم مسابقاتی جذاب از آب در آمده است.

 شاگردان حمید مطهری در هفته سوم لیگ باید شهرآورد مهم فوتبال شمال ایران را برگزار کنند و میزبان ملوان بندر انزلی شوند. قوهای سپید انزلی که ۶ سال دور از لیگ برتر و در مسابقات دسته یک فوتبال کشور حضور داشتند امسال مقتدرانه و با کسب عنوان قهرمانی لیگ آزادگان توانستند دوباره لیگ برتری شوند و شور و هیجان انزلی‌چی‌ها را به لیگ برتر بیاورند.

برنامه بازی‌های نساجی در لیگ بیست‌ودوم

چهارمین بازی نساجی در تهران و به میزبانی پیکان برگزار می‌شود، تیمی که در فصل قبل رقابت‌ها سه پله بالاتر از نساجی و در رتبه نهم قرار گرفت.

پنجمین مسابقه نساجی باید مقابل دیگر تیم تازه‌وارد لیگ بیست‌ویکم یعنی مس کرمان به میزبانی نساجی برگزار شود. دو تیم آخرین بار در مرحله نیمه‌نهایی دوره گذشته جام حذفی فوتبال کشور به مصاف هم رفتند که نساجی موفق به برد شد و به فینال این جام صعود کرد. با توجه به مسابقه دو تیم در نیمه‌نهایی، دیدار هفته پنجم می‌تواند با انگیزه بالای برد برای هر دو تیم همراه باشد.

در هفته ششم رقابت‌ها نساجی در تهران به مصاف قهرمان لیگ بیست‌ویکم یعنی استقلال تهران خواهد رفت؛ این مسابقه نیز برای هواداران نساجی از اهمیت خاصی برخوردار است. نساجی تنها تیمی است که در فصل قبل رقابت‌ها موفق شد استقلال را در یک مسابقه رسمی از پیش رو بردارد. تیم مازندرانی با حذف آبی‌پوشان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی، شگفتی‌ساز لیگ شد. ضمن این‌که در طول فصل قبل رقابت‌های فوتبال کشور، نساجی تنها تیمی بود استقلال موفق به باز کردن دروازه‌اش نشد.

نساجی در هفته‌های هفتم و هشتم میزبان حریفان است. هفته هفتم باید از نفت مسجدسلیمان میزبانی کند که در فصل گذشته عملکرد ضعیفی داشت و در رتبه چهاردهم جدول قرار گرفت. مسابقه هفته هشتم نساجی هم با ذوب‌آهن اصفهان است. نساجی و ذوب‌آهن دیروز -۳ مرداد- یک بازی تدارکاتی در ورزشگاه کارگران تهران برگزار کردند که با پیروزی ۲ – ۱ سبزپوشان اصفهان پایان یافت و نخستین شکست دوران سرمربیگری حمید مطهری رقم خورد. نساجی در این مسابقه دو گل به ثمر رساند، اما یکی از این دو گل وارد دروازه خودی شده بود.

نهمین مسابقه نساجی در سیرجان مقابل گل‌گهر برگزار می‌شود؛ تیمی که فصل قبل را با قرار گرفتن در رتبه چهارم جدول پشت‌سر گذاشت. گل‌گهر نیز از تیم‌هایی بود که نساجی در دوره پیشین جام حذفی موفق به شکست‌شان شد.

هفته دهم مسابقات زمان تقابل حمید مطهری و جواد نکونام است. نساجی در این هفته باید از فولاد خوزستان میزبانی کند. تیمی که در شرایط کیفی مناسبی به سر می‌برد و در پایان فصل قبل رتبه پنجم جدول را در اختیار گرفت.

برنامه بازی‌های نساجی در لیگ بیست‌ودوم

دیدار یازدهم نساجی در اراک و مقابل آلومینیوم این شهر برگزار می‌شود. تیمی که در فینال فصل قبل جام حذفی حریف نساجی بود و دستش از جام قهرمانی کوتاه ماند. البته دو تیم دقیقا یک هفته بعد از مسابقه فینال جام حذفی در چرخه رقابت‌های لیگ برتر نیز به میزبانی اراکی‌ها به مصاف هم رفتند که حاشیه‌هایی نیز به همراه داشت. این دو نکته می‌تواند مسابقه هفته یازدهم نساجی را به دیداری مهم و پر انگیزه برای دو تیم تبدیل کند.

 در هفته دوازدهم نساجی باید میزبان برزیلی‌های ایران، یعنی صنعت نفت آبادان باشد. تیمی که در فصل گذشته عملکردی نزدیک به نساجی داشت و با سه امتیاز بیشتر و دو رتبه اختلاف، در پله دهم جدول رده‌بندی ایستاد.

هفته سیزدهم برای نساجی‌چی‌ها هفته‌ای خاص و متفاوت است. تقابل نساجی با ساکت الهامی که بهترین نتیجه تاریخ باشگاه نساجی را در فصل قبل رقابت‌ها با کسب عنوان قهرمانی جام حذفی رقم زد می‌تواند تصاویر و حتی حاشیه‌های جالب و جذابی داشته باشد. نساجی در این فصل تقریبا همان ساختار فصل گذشته را دارد. یعنی عمده بازیکنان این تیم با ساکت الهامی برای نساجی تلاش کردند و حالا همان بازیکنان باید مقابل سرمربی سابق‌شان قرار بگیرند که در فرآیندی پرحاشیه از نساجی جدا شد.

چهاردهمین مسابقه نساجی با تیم محبوب تبریزی‌ها یعنی تراکتور به میزبانی نساجی برگزار می‌شود. تقابل دو تیم شهرستانی پرهوادار ایران اگر با حضور هواداران باشد می‌تواند از مسابقه هفته چهاردهم یک بازی جذاب بسازد.

نساجی نیم‌فصل را باید در ورزشگاه آزادی تهران و مسابقه با پرسپولیس به پایان برساند. دیداری که با توجه به تقابل حمید مطهری با پرسپولیس، حساسیت‌های خاص خود را خواهد داشت. البته نساجی چندی پیش دیداری تدارکاتی با پرسپولیس داشت که با نتیجه تساوی ۳ – ۳ پایان یافت.

قرعه در آمده برای نساجی نسبت به قرعه فصل قبل شرایط تقریبا بهتری دارد. بر خلاف دوره‌ قبل رقابت‌ها که نساجی در چند هفته ابتدایی باید به مصاف رقبای قدرتمند می‌رفت، در این فصل توازن مناسبی از این نظر برای نساجی مشاهده می‌شود. پراکندگی بازی‌ با تیم‌های مدعی در طول نیم‌فصل دیده می‌شود و همین امر می‌تواند به کادر فنی و بازیکنان فرصت مناسبی برای برنامه‌ریزی و حفظ آمادگی بدهد.

نساجی و هواداران این تیم منتظر هستند تا همه کارهای اجرایی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به پایان برسد و پس از یک فصل دوری از خانه، دوباره بازی‌ها را در شهر نساجی برگزار کنند. این تیم در حال حاضر اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل را پشت‌سر می‌گذارد و قرار است فردا –چهارشنبه ۵ مرداد- برای برپایی یک اردوی تدارکاتی هشت روزه و انجام دو مسابقه با رقبای خارجی به ترکیه برود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha